Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het ook niet goed. ik krop dan ook alles op en dan komt het er in één keer weer uit bij de meest onbenullige dingen, maar ook bij andere 'zwaardere' dingen. Sommige mensen (...) zeuren nog wel es over het feit dat ik gesloten ben, maar dan ben word ik ook kwaad. Achteraf is het dus wel zo...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Op internet prima, IRL wat moeilijker, ik vind het makkelijker om te zorgen dat iemand gaat praten dan dat ik praat, al kan ik mezelf toch wel dwingen tegenwoordig, het gaat niet echt heel makkelijk dan, maar ik krijg er wel uit wat ik wil vertellen...
|
als ik moet zeggen wat ik van mensen vind of waar ik het niet mee eens ben, gaat dat echt heel goed ( soms wat te goed
![]() als ik moet vertellen hoe het echt met me gaat en moet vertellen over mijn verleden, dus mijn echte ik vanbinnen laten zien, gaat dat echt klote ![]()
|
![]() |
nee. absoluut niet.
eerst wel. maar nu niet meer. mocht het ooit voorkomen dat ik het wel aan iemand wil vertellen, dan kan ik het gewoon niet omdat ik niet goed weet hoe ik het moet uitdrukken. het is echt verdomde moeilijk om je gevoel in woorden uit te drukken. &ik heb er eigenlijk ook geen behoefte meer aan. |
![]() |
|
![]() |
Over het algemeen wel, maar ik probeer het ook wel vaak zelf op te lossen, ik heb meestal niet echt het gevoel alsof iemand anders me kan helpen ofzo. Tenzij het echt een goede vriend/in is.
Ik heb wel soms van die buien dat ik absoluut niet weet wat er aan de hand is, achteraf blijkt dan gewoon dat het allemaal kleine irritaties zijn geweest die ik niet heb verwerkt, of waar ik niet over heb nagedacht. En dan zit ik wel erg met mezelf want ik kan naar niemand toe omdat ik niet weet wat er aan de hand is en ik kan mezelf ook niet helpen ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit met iemand gepraat over m'n gevoelens. Om een of andere reden gebeurde dat bij ons thuis nooit en nu KAN ik het dus niet. Zodra ik het wil proberen moet ik al bijna huilen. heel vreemd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Seksualiteit |
Seksualiteit na incest of ander misbruik Steleto | 22 | 29-06-2006 22:24 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin flirt te veel?! ricardowww | 10 | 25-10-2002 14:10 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |