Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zit je chill te spacen op het balkon met die bass en alles dreund en alles is vaag,fuck hee das gewoon geweldig! ![]()
|
Nu is dillinja niet echt hard, maar vooral erg catchy. Maar ik ken dat. Vlak naast de boxen op het podium (dat onwijs trilt) gaan zitten met je
stonede(?) hoofd en dan kijken naar de dansende menigte... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ak1200 is ook tof. Ik ken alleen niet zoveel drum n bass,weet jij nog wat dingen die harder zijn dan dillinja en ak1200?
|
Old school hardcore --> op cd vind ik dat saai worden na een tijdje [de meeste bands iig] maar live is dat altijd wel gaaf om te zien, daardoor ben ik het wel steeds meer gaan luisteren/waarderen
en ska vond ik eerst niet zo geweldig, maar na een paar optredens ben ik dat ook steeds meer gaan waarderen. nu 1 van mijn favoriete soorten muziek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() euh...ik zet hier even wat dingen neer die ik zo gauw kan bedenken, ook het wat bekendere spul. Veel producers/dj's hebben wel enkele harde nr's, maar het kan nog altijd harder dan wat hier staat: Technical Itch (check 'the ruckus' mijn all time favourite) Ancronix Stakka&Skynet Bad Company (enkele nrs.) Black Sun Empire (check 'gunseller') Unusual Incident (o.a. 'Steroids') Konflict (o.a. 'Messiah' & 'Fucking Hostile') Dylan Dom & Roland ('Clip Kill' & 'Imagination') Kun je hier even mee vooruit? Je moet wel soulseek gebruiken ofzo, want kazaa vindt bijna niks.
Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 14:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Typ het dan in ieder geval goed als het je favoriet is. "The Rukus" dus. Ik ben na enkele saaibergottik feestjes die muziek meer gaan waarderen. Acts heb ik nog niet denderend veel gezien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() check dan www.skapeople.nl daar staat vast el een ska-dinges op waar je heen wil. -edit- link was fout |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar na zo n feesie ga je het idd meer waarderen.
|
Verwijderd
|
sommige bands, die ik nog niet zo echt goed ken, en bijvoorbeeld in de goudvishal live zie, maken vaak wel indruk op me.
laatst ook the red chord, ik kende daar maar 1 nummer van. maar het was zo'n super gaaf concert. ik heb echt wel respect voor bands als hun. ze waren zo super enthousiast. dus die cd moet ik binnenkort ook maar eens aan gaan schaffen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen hele muziekstijl. Wel bands.
Bijv Placebo. Voor het concert vond ik het wel een goede band. Leuke nummers, enzo. Nu. Wow. Nu luister ik het heel veel, en vind ik het helemaal geweldig. En grunts vond ik vroeger vreselijk. Maar live zijn grunts best leuk, zo in nummertjes verwerkt enzo. Dus daardoor ben ik dat ook meer gaan waarderen. |
![]() |
|
Ik kijk bijna altijd anders tegen muziek aan na een concert
Gerlo noemde sparta, na lowlands absoluut gestegen in de angela top 100 freakje noemde ook al Placebo, ik vond ze al geweldig maar nou zou ik het eerder meesterlijk noemen Mars Volta, eerst heel erg gaaf, nou ook eerder meesterlijk..
||
Citaat:
![]() ze zeiden geen fuck, ze speelden een kwartier korter dan de bedoeling was, ze kwamen arrogant over, ze zeiden amper wat toen ze t podium afliepen en oh yeah ![]() leuk dat k ze gezien heb hoor, 4 jaar op gewacht, maar k had er meer van verwacht... ![]() |
![]() |
|
speelden zo lang als gepland, waren niet echt arrogant. Tim was weer lekker zat, zoals ie hoort te zijn. Maar jij mag het kut vinden, ik vond het vet. En ze hebben redelijk veel gezegd hoor. Maar ik kom niet voor hun praatjes, maar voor hun muziek zeg maar. Als ze gaan praten is het fijn dat je dan ff kan rusten van een potje moshen, maar voor de rest mogen ze die praatjes weglaten van mij
||
Citaat:
ik hoef al dat gezever tussendoor niet te hebben, ik kom voor de muziek. ik heb ze op pukkelpop gezien en ik vond het best vet zover ik het nog weet alleen niet jammere is dat ik er bijna niks meer van weet. jezus wat begin ik veel zinnen met ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wat overigens níet hetzelfde is als het slecht vinden, want het zijn geweldige muzikanten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |