Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het boeit me vrij weinig wie er scoort zolang ze maar flink hard op hun bek gaan en het EK NIET halen. Sorry maar ik hoop echt altijd dat Nederlands elftal wint, maar dit elftal hoeft van mij niet.. Ik heb de tijd uit 88 niet echt bewust meegemaakt maar dat waren niet van die verwende kerels die alleen maar stonden te ballen zodat ze geen blessure kregen. Op de jonkie's (v/d Vaart/Robben ed.) na spelen er alleen maar lui in die van mij weg mogen blijven. De volgende generatie Oranje zal ik aanmoedigen, deze kan van mij in de stront zakken!
|
Verwijderd
|
De selectie bevat slechts 18 spelers. Opvallende afwezigen zijn Edgar Davids
![]() Selectie: Doel: Van der Sar, Waterreus; verdediging: Frank de Boer, Van Bronckhorst, Ooijer, Reiziger, Stam en Zenden; middenveld: Bosvelt, Cocu, Van der Meyde, Overmars, Robben, Sneijder; aanval: Van Hooijdonk, Kluivert, Makaay, Van der Vaart |
![]() |
|
3-0 voor Nederland, 2x Makaay en 1x Kluivert.
Wat interlandwedstrijden betreft de meest overbodige wedstrijd van het jaar ![]()
|
![]() |
|
Gvd hoe onbouwe! Hasselbaink thuis laten!
Nu ja.. Gk)Ed de Goey Rv)Melchiot CVR)Stam CVL)Hofland Lv)Bronckhorst AMR)Overmars CMR)Bommel CML)Cocu ML)vd vaart Sp)Nistelrooij/Hasselbaink! Sp)Makaay Zo moet het zijn ![]() Ik had gehoopt dat er geexperimenteerd zou worden..telkens weer die slappe hap ![]() Nu ja k ga Duitsland wel aanmoedigen
||
Citaat:
|
Waarom wordt in gods naam Hasselbaink niet opgeroepen?
Die Advocaat mag nu weleens wat dingen uit gaan leggen hoor. Eerst Ricksen uit de selectie zetten omdat ie een hotelkamerdeur in trapt. Dan van Nistelrooy 'schorsen' omdat ie boos reageert omdat ie wordt gewisseld maar waar ie allang zijn excuses voor heeft aangeboden en Advocaat had deze ook nog geaccepteerd. Nu ben ik wel benieuwd naar wat Jimmi weer heeft gedaan. Ik had trouwens liever gezien dat Jong Oranje werd opgeroepen om deze wedstrijd te spelen. Deze zouden dan 100% zeker finaal op hun bek gaan en dat zou die discussie 'van de jonkies moeten ook een kans krijgen' de kop indrukken. Ik schrik ervan mezelf te betrappen op het feit dat ik een klein beetje een hekel krijg aan het Nederlands elftal. Niet aan de spelers of trainers maar gewoon om de sfeer die eromheen is gecrieerd. T is toch doodzonde dat we zo met ons eigen Nationale elftal omgaan. We zouden juist plezier aan ze moeten beleven maar het enige wat we doen is alles wat maar een beetje negatief is 1000x te vergroten en daar gewoon weken over gaan zeiken. Kortom: Ik ben t zat!!! Als ik t zo terug lees denk ik eigenlijk een beetje: ![]() Maja, t is al laat, misschien verklaart dat t...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Westerveld in Oranje. Cornelisse in oranje, Hofs in oranje, Hofland in oranje.
De Boer eruit, Davids eruit, kluivert eruit, reiziger eruit, vd sar eruit.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Kun je melchiot er voor oproepen of bosvelt op die plaats neerzetten die weet tenminste de ruimte tebenutten
||
Citaat:
Wat jij suggereert is niet mogelijk i.v.m. schorsing van van bommel. I.P.V. deze droplul zou ik Bosvelt voordragen die altijd goed presteert voor onze nationale ,trots,. In het doel zou Westerveld een welkome verschijning zijn en geen uitgerangeerde bejaarde.
|
Verwijderd
|
Tussen 2 haakjes:
Zilveren schaal voor Van der Sar Uitgegeven: 9 oktober 2003 15:08 NOORDWIJK - Edwin van der Sar ontvangt zaterdagavond na afloop van de EK-kwalificatiewedstrijd tussen het Nederlands voetbalelftal en Moldavië uit handen van directeur Henk Kesler van de KNVB een zilveren schaal. Hij krijgt het aandenken omdat hij vorige maand tijdens het duel met Tsjechië voor de 75e keer het doel van Oranje verdedigde. Van der Sar debuteerde op 7 juni 1995 in het Nederlands elftal. Wit-Rusland was toen de tegenstander. Makaay Spits Roy Makaay staat voor een jubileum. Als bondscoach Advocaat hem optstelt tegen de Moldaviërs, wordt het zijn 25e interland. |
![]() |
|
|