![]() |
|
Hoe het precies voelt is niet te beschrijven. Het enige wat ik erover kan zeggen is een zeer aangename sensatie mits goed gedaan. Moet niet ruw zijn, als man (of vrouw) moet je wel de juiste plekjes weten te vinden en niet te ruig tekeer gaan enzow, gewoon lief en rustig zijn.
||
Citaat:
Mensen, de uitspraak van lief klein meisje is nu vaak genoeg genoemd, als men daar niets aan toe te voegen heeft of iets origineels heeft om te melden, meld dan niets. Dank u.
|
Verwijderd
|
Ik vind het nochtans een hele normale reactie hoor... als jij wil weten hoe het voelt om gevingerd te worden, dan kun je daar niet anders achter komen dan door gevingerd te worden, en als je nog even wilt wachten voordat je vriend dat doet dan kun je dat toch het beste zelf doen, nietwaar?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Meestal als je gewoon een beetje op je gemak bent en je bent er aan toe! dan is het toch best ok:-D
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij gaat lekker op je rug liggen op de grond ( kussen onder je hooft). dan doe je je benen ongeveer 45 grad uit elkaar zodat hij er goed bij kan .. en dan begint ie met langzaam en heel zachtjes tussen je schaamlippen te strelen .. als 't dan nog pijn doet dan weet ik 't ook niet meer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Klopt ook... ik bedoel... vingeren is een groot begrip... het is dus niet zo dat het OF lekker OF niet lekker is... omdat je het op heel veel verschillende manieren kunt doen... het ene meisje vind het lekker als een jongen meteen drie vingers naar binnen ragt... de ander vind het lekker als hij haar alleen aanraakt en niet eens (helemaal) naar binnen gaat. Bovendien: ik neem aan dat er een tijd komt dat je ontmaagd wilt worden... de meeste vrouwens/meisjes genieten daarvan... je zou dat kunnen zien als vingeren maar dan met een ander lichaamsdeel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als je wilt weten hoe t voelt is de beste manier toch echt door (je) te (laten) vingeren. Sowieso lijkt t me handig als je t eerst zelf doet, zodat je kan ontdekken wat je lekker vind en t vervolgens aan je vriendje kan vertellen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt wel gelijk... je kunt niet van te voren bepalen of het lekker zal zijn of niet als je het nog nooit uitgeprobeerd hebt... Je moet het dus inderdaad maar uitproberen... herstel: dat moet je voor je LATEN doen... ...door je vriendje wel te verstaan... laat hem gewoon zn gang gaan en als je het niet lekker vind dan zorg je dat hij er weer mee ophoudt... zo simpel als wat! het helpt waarscheinlijk ook wel als je het er met je vriendje over hebt... zo kun je hem een beetje leren vertrouwen op vinger-gebied ![]()
||
Citaat:
![]() yeaah right
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vingeren DJUP | 14 | 21-06-2013 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gevoelloos bij vinger anoniemmanneke | 11 | 01-07-2004 15:27 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Seksualiteit |
Vingeren...klaarkomen?! mizz-unknown | 48 | 15-08-2003 11:58 | |
Liefde & Relatie |
60 openingszinnen/versiertrucs voor ons mannen Mark | 49 | 08-04-2003 06:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |