Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je moet gewone UTP gebruiken, tenzij je hun een uplink poort heeft, dan kun je die crosscable _misschien_ daarin doen, weet neit of het zal werken.. |
![]() |
|
![]() |
Kunnen de computers elkaar verder wel bereiken?
Wat gebruik je om internet te delen? Gaat namelijk niet vanzelf ofzo. Uit je verhaal maak ik op dat je namelijk denkt als 2 pc's een netwerkverbinding met elkaar hebben je automatisch op beide pc's van een internet verbinding voorzien bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het heeft gewerkt, ik kon met beide computers tegelijk internetten. Nu doet ie internet alleen als ik de kabel rechtstreeks zonder hub er in doe. Ik heb verder ook nauwelijk verstand van computers dus wat moet ik wel doen dan?
|
![]() |
Gooi die cross- cables dan maar de deur uit uit koop 2 gewone CAT5 UTP kabels. Als het goed is heb je geen ICS software nodig als je twee IP's kunt krijgen (of dit laatste wel zo rendabel is is een ander verhaal).
Als je op beide pc ifconfig of ipconfig of winipcfg ofzo iets intypt bij start>uitvoeren, wat staat er dan bij IP-adress? Begint het met 10.x.x.x of 192.x.x.x? Zo nee, dan ligt het zeker aan de crosskabels, anders zou het misschien nog kunnen liggen aan @home zelf. Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 21:54. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[netwerk] modem router hub en geen internet geen punt :| | 9 | 10-02-2006 23:45 | |
Software & Hardware |
[netwerk]laptop<=> pc =>linksys hub=>alcatel speedtouch Kamikaza | 2 | 13-07-2005 22:09 | |
Software & Hardware |
Modem-->Router-->Hub-->PC WijfMan | 6 | 05-09-2003 08:06 | |
Software & Hardware |
Hub probleem help plz! Nol Brouwer | 9 | 22-12-2001 15:13 | |
Software & Hardware |
Welke Hub voor klein kantoor? Cai | 11 | 17-10-2001 17:20 | |
Software & Hardware |
Hub, 10/100 mbit 5 ports DUAL Verwijderd | 12 | 03-10-2001 13:35 |