![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend voelt het meestal wel aankomen.. omdat ik ga schokken enzow.. maar tja.. ben geen man dus kan het niet goed beantwoorden
![]() Maar hij vraagt meestal wel ff "ben je nou idd klaargekomen" dus weet niet of hij het echt goed merkt..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb mij laten vertellen dat hij het voelt. Ik kan me niet voorstellen dat hij het niet voelt eerlijk gezegd. Om te testen heb ik eens met mijn eigen vinger gevoeld hoe hard het trekt. Hard, dus. En dat is niet iets dat ik kan tegenhouden.
Eerst trekt het constant, en steeds harder naarmate ik opgewondener word, ik duw hem er dan bijna uit, en als ik klaarkom zijn het van die golven, stuiptrekkingen. Mijn vriend komt nu juist van dat gevoel binnen tien seconden zelf ook klaar. Ik kan hem toch ook voelen als hij neusduwtjes geeft, in me, of van die kleine mini orgasmetjes heeft als hij bijna zover is en het tegen ligt te houden. Dan wordt-ie even dikker en nog harder. Het geheim is dat je moet stilliggen of hooguit wat wiebelen, dan vallen dit soort subtiele gevoeltjes op. Als je als een wilde gaat liggen wippen mis je zoveel lekkers, zoveel intiems.
||
Citaat:
Of denkt iedereen stiekem aan de buurvrouw? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
tadaa: voelen vrouwen het klaarkomen van een man? kastdeur | 49 | 19-05-2003 22:33 | |
Seksualiteit |
tadaa: voelen MANNEN het klaarkomen van een VROUW? sammiej | 14 | 17-02-2003 18:59 |