![]() |
|
Ik ben niet verder gekomen dan 1.70. Volgens mijn vorige identiteitsbewijs was ik al zo lang op mijn 13e (want het bewijs had ik op mijn 13e aangevraagd), dus ik ben helaas rond mijn 13e gestopt met groeien.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben al drie jaar afgerond 1.62, maar ik ben toch nog een klein beetje gegroeid... een halve centimeter, ongeveer
![]() Maar wat is er mis met 1.86? De gemiddelde Nederlandse man is 1.82, en voor jongeren ligt dat maar een centimeter of vijf hoger geloof ik. Gezien het feit dat veel meisjes zo'n 1.70 zijn, is het juist handig om rond de 1.85 te zijn, dan kunnen ze precies hun hoofd op je schouder leggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die schooldokter zei dat ik hooguit 1.68 zou worden. Dat heeft me wat slapeloze nachten bezorgd. De dingen waar je je druk over maakt als 11 jarige ![]() edit: in groep zeven was ik 10/11. niet 12. Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 14:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, denk dat ik al zeker 2 ŕ 3 jaar uitgegroeid bent. Dus rond mn 12e, 13e. Misschien sinds die tijd nog 2 cm gegroeid ofzo.
Maar volgens mij is voor de meeste jongens gemiddelde lengte rond de 1.85.. Voor Scootgirl, er zijn wel bepaalde medicijnen die je groei remmen. Want 1.89 is wel erg lang voor een meisje.. maargoed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wat maakt het nou uit hoe lang je bent?
Ik ben 16 jaar en 1.50m. En ik groei al sinds mijn 12de niet meer. Een ander meisje dat ik ken is 15 jaar en groeit ook sinds haar 12de niet meer. Zij is 1.44m. Dus... Het gaat er gewoon om dat je gezond en gelukkig bent. Het kan mij daarom eigenlijk niks schelen of ik klein ben of nie. Dan maar klein, wat is er mis mee. Niks toch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat: