Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Over het algemeen willen dames er jonger uitzien dan ze in werkelijkheid zijn. Blond wordt geassocieerd met kleine kinderen, net zoals het niet hebben van schaamhaar. Mede om die reden halen bepaalde meisjes het dan ook weg; ze willen jonger lijken dan dat ze in werkelijkheid zijn.
|
![]() |
|
Ik vind brunettes over het algemeen veel mooier!!! ze zeggen ook wel es dat blondjes er ''lekker'' uitzien, en brunettes gewoon heel mooi. Daar ben ik het wel mee eens denk ik. maar ik denk dat het bovenal om smaak gaat, de ene houdt van blond, de ander van brunette. En ja, ik vind bruin haar dat naar het rode toe neigt ook heel mooi
![]()
|
wat... als je verliefd wordt wordt je verliefd... misschien zitten mannen eerder achter de blondjes aan om te neuken ofzo... maar ja als het echt is zal het weinig met de haarkleur te maken te hebben...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*herinnert zich een of ander 'onderzoek'*
schijnt dat blond met huiselijk en brunette met wild en passievol geassocieerd wordt. vandaar dat mannen uiteindelijk een blondje willen en vreemdgaan met brunettes. (had geloof ik iets met reclame te maken, blonde vrouwen prijzen wasmiddel aan, brunettes drank ed) tja.. in hoeverre dat waar is......??
||
Citaat:
Onderzocht of blonde vrouwen echt meer plezier aan seks beleven dan vrouwen met andere kleur haar... was flauwekul (op dat de huid van "echt" blonde vrouwen gevoeliger zijn na dan) en gewoon een vooroordeel... dus misschien komt het allemaal door de vooroordelen ![]()
|
ja das dus je persoonlijke voorkeur... en veel meisjes zijn tegenwoordig blond geverfd
![]() ![]()
|
nou ja..
mijn haar is/was ook blond mijn haar was vroeger altijd bijna wit-blond maar na een aantal jaren is de kleur aan het vergrauwen gegaan en heb ik nu een donkere variant van blond opzich wel leuk mooie strijkjes enzo maar ja iets lichter blond had wel gemogen blond is mooi geverfd blond is lelijk geelblond van nature is ook niet mooi ik wil wit-blonde pijpekrullen da's mooi
|
Het heeft alles te maken met de invloeden van kleur. Niet zozeer alleenstaand, maar ook de invloeden die kleuren hebben op de omgeving.
Blonde haren zijn licht van kleur, en 'lichten' het gezicht als het ware op, iets wat in veel gevallen als positief ervaren wordt door jongens (lang niet altijd). Bij andere meisjes is het juist mooier wanneer het gezicht wat donkerder getint 'LIJKT', waarbij dus sprake zou zijn van een donkere haarkleur.
|
Verwijderd
|
Er lopen trouwens echt opvallend weinig echte blondines op de uni rond. Dus of de blonde vrouwen verven hun haar zwart omdat ze bang zijn voor dom blondje uitgemaakt te worden, of blondjes zijn gewoon van nature dommer.
Ik ga voor het laatste. Ik ken echt geen van nature blonde meisjes die slim zij.n |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Brunettes vind ik over het algemeen wat rustiger...ook vind ik het mooier dan blond, alhoewel blond ook wel mooi kan zijn...
Vroeger viel men op blonde vrouwen, omdat dat betekende dat ze (bijna) geen kinderen had gebaard (dan wordt het haar een slag donkerder)...maar daar zal men het tegenwoordig niet meer op selecteren, denk ik ![]() Maar goed...mij maakt het niet zo heel veel uit...liefde is geven en nemen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ze halen het niet gewoon weg omdat ze het irritant vinden ofdat vriendjelief niet zo graag met zn mond vol schaamhaar zit als hij daar bezig is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
*herinnert zich nog een onderzoek*
Er zijn ooit twee vrouwen geweest die eerst samen uit zijn gegaan, als brunettes. Een tijdje later zijn dezelfde damens, met dezelfde kleren, naar dezelfde clube gegaan, maar dan met blond haar. Ze kregen veel vaker een drankje aangeboden dan als brunettes en werden ook veel valser aangekeken door andere (niet-blonde) vrouwen. Toch wel opvallend....
||
![]() |
Citaat:
( nuttige post dit... )
|
Ik snap dat niet zo, ik vind zelf blond vaak niet echt mooi, vooral donkerblond haar zou ik niet willen hebben (sorry mensen).
Als je rondkijkt op straat ofzo..iedereen is maar blond of probeert het te zijn... Net als van die blonde wenkbrauwen, toch geen gezicht ![]() Nee, ok, ik ben bevooroordeeld met mijn donkerbruine haartjes. Het ligt volgens mij aan de persoon, haarkleur is toch niet boeiend. (hmm ik moet wel toegeven dat ik blij ben met heel donker haar) |
![]() |
|
![]() |
hmmz ik heb van dat goud-blond haar zoals ze zeggen,ik wil al altijd zo donkerbruin met een rode glans maar iedereen zegt dat ik et niet mag kleuren ,als ik een jongen was viel ik vast wel op brunetten denk ik.,maar kvind et toch onfair dat blonde vrouwen worden aangezien als ordinair en dom,het word zoveel gezegd dat sommigen er nog echt in gaan geloven ook.Domme blondjes moppen zijn trouwens uitgevonden door jaloerse brunetten.
![]() ![]() |
![]() |
|
Boeiend. Het maakt voor mij echt niet uit wat voor kleur haar iemand heeft.
Het gaat gewoon om alles uiterlijk en innerlijk. (Een beeldschoonmeisje met een lelijk karakter moet ik toch echt niet)
|
Verwijderd
|
Ik ben het er niet mee eens dat blondjes altijd aantrekkelijker gevonden worden! Ik ben zelf blond...
![]() In m'n vriendengroep (waar een stuk of 8 jongens inzitten) hoor ik vaker dat ze op brunettes dan op blondjes vallen. En ook de vriendjes van vriendinnen van me vallen op brunettes (sommigen zeggen zelfs blond lelijk te vinden). Ik ken dus weinig mensen die blondjes aantrekkelijker vinden... helaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() God zij geloofd voor broertjes met vrienden van mijn leeftijd ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met het soort haar dat iemand heeft. Je hebt bijv. heel lelijk, pluizig, grauw blond haar. Evenals je ook mensen met bruin haar hebt wat gewoon lelijk is.
Meiden met van dat hele stijle, glanzende, blonde haar vind ik super mooi. Althans het haar... het gezicht hoeft daarbij dus niet mooi te zijn. Maar tegelijkertijd kan diep bruin (krullend), glanzend haar ook heel mooi zijn! Het ligt gewoon aan het totaal beeld en wat voor soort haar het is.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-10-2003 om 20:29. |
![]() |
|
Ruwweg wordt er wel eens gezegd dat blonde mensen op bruinharige mensen vallen en andersom. Nou is het krappe merendeel van de mannen bruinharig en schijnt het in de aard van blonde jongens te liggen om een rustig karakter te hebben, wat erop wijst dat zij niet zo erg voor hun mening uitkomen.
Het zal wel lulkoek zijn, maar dit heb ik wel eens gehoord. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-10-2003 om 20:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het allereerst om hygienische redenen is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 |