Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 13:01
Thomas
Thomas is offline
Mijn toetsenbord begint een beetje vuil te worden, dus ik vroeg me af wat jullie doen om dit weer enigszins schoon te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 13:19
M@rco
M@rco is offline
Het beste wat je kan doen is gewoon alle toetsen eraf halen en alles grondig schoonmaken (ook de toetsen). Dat is wel echt een pokkewerk... maar wel de enige manier om het ding helemaal goed schoon te krijgen

(Je staat versteld als je ziet wat je allemaal tegenkomt onder die toetsen )
Oud 15-10-2003, 13:23
Studentje
Studentje is offline
Gewoon op de kop houden en flink schudden. Moet je eens zien wat een troep er dan al uitkomt.
Oud 15-10-2003, 13:31
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Alle toetsen eraf trekken, het ding openschroeven, de printplaat opzij leggen, en waar de toetsen zaten netjes afborstelen..
Al het plastic pleur je in een sopje met heet water.. Beetje borstelen, laten drogen, en je kan'm weer in elkaar zetten..
Oud 15-10-2003, 13:33
Zazoo
Zazoo is offline
je mond erop en zuigen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 14:37
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 15-10-2003 @ 14:33:
je mond erop en zuigen
Ik begrijp je behoeftes, maar het gaat hier om een toetsenbord, dat is een computeronderdeel

TS: Ik had ooit (zoch het net nog) een borsteltje waarmee je je toetsenbord schoon kon maken van stof iig. Werkte wel aardig, misschien kun je het ergens vinden op internet?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 14:42
Smartie
Smartie is offline
Lieve wawl

Wat zit er zoal op je toetsenbord? Zijn het lijmresten? Op mijn werk halen ze deze er altijd af met wat alcohol. Dit werkt goed en het toetsenbord gaat er niet kapot van. Wel een beetje matigen he jongen, niet te veel zelf drinken

Groetjes van jouw Smartie
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:45
NielZ
NielZ is offline
Ik doe het altijd als volgt: toetsen eruit wrikken met een mesje/schaar, en de stofzuiger erop. Werkt prima.
Oud 15-10-2003, 18:02
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 15-10-2003 @ 15:37:
Ik begrijp je behoeftes, maar het gaat hier om een toetsenbord, dat is een computeronderdeel
LOL!!

Ik doe het altijd zo, ik haal -voorzichtig- al mn toetsen van het toetsenbord af en leg alle toetsen in een emmer warm water. Toetsjes maak ik schoon met een tandenborstel en wat sop. De rest van het toetsenbord, zoveel mogelijk uit elkaar halen. Op de plaats waar de toetsen hebben gezeten is veel troep, omkeren boven de vuilnisbak dus. De plasticen onderdelen ook met water schoonmaken. Dan de boel laten drogen en in elkaar zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten