Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 16:53
McMotion
McMotion is offline
hallo daar, wie heeft er interesse in mijn magic the gathering kaarten?? het stapeltje is ongeveer 5 cm dik, en ik doe het weg omdat ik er net achter kwam dat ik ze nog had toen ik aan het puinscheppen was op mijn bureau.. d'r zitten best goeie kaarten tussen zoals bijvoorbeeld de winter orb (:eek

ik wil er graag een auto of een skippybal voor terug

groeten,
Theodoor
Oud 02-04-2002, 22:23
Verwijderd
kheb nog wel een Hyundai Pony XP 1500cc, 1990, voor je..

ruilen?
je mag 'm hebben vanaf mei..
Oud 03-04-2002, 14:25
PFP
PFP is offline
Citaat:
McLaren schreef:

ruilen?
Woon jij onder een duiven colonie????
Oud 03-04-2002, 14:58
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
McLaren schreef:

ruilen?
isgoed.. dan moet ik wel ff iemand vinden die em mee wil nemen want ik heb nog geen rijbewijs, maar dat komt wel in orde
Oud 03-04-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
PFP schreef:

Woon jij onder een duiven colonie????
sneeuw heet dat...
Oud 03-04-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:

isgoed.. dan moet ik wel ff iemand vinden die em mee wil nemen want ik heb nog geen rijbewijs, maar dat komt wel in orde
ok, er zit wel geen APK keuring bij..
Verloopt dan nl..

wil je ook weten waarom?
Alleen maar omdat de bodem net iest teveel was verroest das alles..
Ding dus praktisch niks waard, maar je mag'm vanaf mei dus hebben..
Oud 04-04-2002, 15:09
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
hee dat is mijn auto LUL!

en die bodem is niet verroest, de carroserie is net iets te rot, en hij rijd verder gewoon zoals het hoort, maar het is net iets te roestig, maar technisch is d'r niks mis mee, maar ik doe hem ook weg omdat ik een andere wil, en daarom laat ik die carroserie niet meer behandelen... waarom zou ik dat dan nog laten maken, als ik toch een andere wil?

als niemand um wil gaat ie gewoon naar de sloop, de buitekant is gewoon niet zo mooi meer, en dan brengt hij toch nog maar weinig op, maar d'r zitten wel 4 nieuwe banden op, een pas vervangen uitlaat/koppeling, motor is nog super, alles is nog goed, d'r hoef technisch niks aan gedaan te worden, alleen die carroserie is slecht...

maar ik doe hem dus weg omdat ik toch een andere wil... en als niemand 'm wil gaat ie gewoon naar de sloop, gewoon omdat ik geen zin heb om hem te laten maken...

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 15:11.
Oud 04-04-2002, 15:13
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
trouwens wie zegt dat ik hem wil ruilen tegen die kaarten?

1. ik ken die kaarten niet, ik doe d'r niks mee
dus dan breng ik hem liever naar de sloop, want daar krijg ik d'r nog geld voor terug, niet veel, maar voor 100 euro is deze auto van jouw iig.
Oud 05-04-2002, 11:05
Krastain
Krastain is offline
Zeg lolbroek, 5cm dik? De verzend kosten zijn duurder dan de kaarten zelf. En winterorb. achja. Laat me raden, Mons goblin raiders is ook een goeie kaart zeker.
Oud 05-04-2002, 11:07
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Krastain schreef:
Mons goblin raiders is ook een goeie kaart zeker.
lolbroek
Oud 07-04-2002, 02:10
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Krastain schreef:
Zeg lolbroek, 5cm dik? De verzend kosten zijn duurder dan de kaarten zelf. En winterorb. achja. Laat me raden, Mons goblin raiders is ook een goeie kaart zeker.
niet.. ok dat is wat ik wilde zeggen

als je je perse ergens druk om wil maken dan doe je dat maar ergens anders om of praat tegen een paal, misschien dat je dan meer aandacht krijgt
Oud 07-04-2002, 13:07
~*~Angel~*~
~*~Angel~*~ is offline
verzameling? 5cm dik? mijn broer heeft een verzameling, en als je die allemaal op elkaar legt, zal het zo'n meter of 2 dik zijn, en ik lieg niet! wat nou verzameling...
Oud 07-04-2002, 23:42
McMotion
McMotion is offline
hmm okay kids.. ik hou er totaal niet van om te zeggen dat mijn grapjes grapjes zijn of dat dingen die ik ironisch bedoel ironisch bedoeld zijn, maar als het moet dan moet het...

Dit is een ironisch bedoeld grapje, en jullie hoeven je niet druk te maken om de dikte van mijn stapeltje

mijn opinie is dat je beter kunt gaan paalzitten ofzo, want als je gaat lopen mierenneuken dan komt dat door frustratie of stress, en onderzoek heeft uitgewezen dat je dan eerder dood gaat

grow dus gewoon up, en doe niet zo moeilijk
Oud 08-04-2002, 07:02
PFP
PFP is offline
Citaat:
~*~Angel~*~ schreef:
verzameling? 5cm dik? mijn broer heeft een verzameling, en als je die allemaal op elkaar legt, zal het zo'n meter of 2 dik zijn, en ik lieg niet! wat nou verzameling...
5cm?
Oud 10-04-2002, 09:47
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
hmm okay kids.. ik hou er totaal niet van om te zeggen dat mijn grapjes grapjes zijn of dat dingen die ik ironisch bedoel ironisch bedoeld zijn, maar als het moet dan moet het...

Dit is een ironisch bedoeld grapje, en jullie hoeven je niet druk te maken om de dikte van mijn stapeltje

mijn opinie is dat je beter kunt gaan paalzitten ofzo, want als je gaat lopen mierenneuken dan komt dat door frustratie of stress, en onderzoek heeft uitgewezen dat je dan eerder dood gaat

grow dus gewoon up, en doe niet zo moeilijk
kheb geen skippybal.....
wel een shermantank 1 op 72
noem nog eens wat namen van kaarten....
Oud 15-04-2002, 22:16
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
noem nog eens wat namen van kaarten....
Forest, Plains, Goblin Raider, Swamp, nog een Swamp en ga zo maar door
Oud 20-04-2002, 18:23