Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.musicstore.de/
stuk goedkoper dan de feedback ofzo. gitaren iig.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(ik heb het gehoord eh, niet dat ik dat ook vindt..) Maja, t kan niet echt een verkoperspraatje zijn , want anders had ie de duurdere wel aangewezen... ![]() |
![]() |
|
de 3003 bestaat inderdaad uit 2 soorten, namelijk maple en basswood.
maar zou dit uit moeten maken? Tegenwoordig kan je bvb bij Pearl ook kiezen voor ketels die uit verschillende lagen hout bestaan. Ik ga zelf een 3003 kopen omdat: - hij spotgoedkoop is vergeleken met vergelijkbare sets - veel betere afwerking heeft (zowel lak als hardware) - bassdrum diepte van 17,5 inch ![]() Ik kon op de pacific site zo niks vinden over een FX serie......wel LX (maple) en FS (birch). Qua klank vind ik de 3003 nog het meeste in de buurt komen van een Pearl SRX (die al snel meer dan 1700 euro kosten). Ik ga op het eind van het jaar dus een 3003 halen, en dan heb ik nog n paar knaken over voor een klein rek en een fatsoenlijk kruk, en nog een bekken voor de lol ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitaar flippie193 | 14 | 15-05-2010 23:30 | |
Muziek |
Beginnen met gitaar? Cherry Springs | 34 | 28-01-2007 12:56 |