Advertentie | |
|
![]() |
|
Is Friends nog niet afgelopen
![]() ik vind het een beetje teveel van het goeie ik bedoel 10 seizoenen .. ![]() Ik zou het wel lomp vinden als de 6 vrienden aan het eind 3 koppels zouden worden , echt zo TE happy end mjha aangezien het een amerikaanse serie is moet alles kostwekkend happy eindigen ![]()
|
nu komt er trouwens een 'gekleurde' hoofdrol speler bij!
Ik weet het....het is heel dom. Maar de makers van friends kregen super veel kritiek dat het een blanken serie was. Echt weer zo'n dom iets. Bij de fresh prince werd er toch ook niet gezeken dat het zo'n zwarte serie was ![]() Anyway.....we moeten idd verder bij het stukje dat Joey net per ongeluk rachel ten huwlijk heeft gevraagd in het ziekenhuis terwijl ross dat eigenlijk met die ring wilde gaan doen. Ik heb al gezien wat er gebeurt, maar ik zal niks verklappen. Joey vind ik trouwens het leukste personage. "how are you do'ing ???" ![]()
||
Citaat:
![]() Maar effe BTW.....dat is ook wat ik zo leuk vind aan friends. Er zijn in der tijd zoveel dingen gebeurd. En telkens word daar weer naar verwezen. Ross word de hele tijd gepest dat ie 3 keer gescheiden is, en Monica was vroeger dik, enz enz Dat maakt het ook zo stoer
||
Citaat:
|
Seizoen 9 is gelukkig weer op het oude niveau.. seizoen 6 t/m 8 was een stuk minder... maar nu zijn ze weer terug. Een hoop gueststars (Jeff Goldblum, Sean Penn, Christina Applegate).
Ik ga niets verklappen, maar laat ik zeggen dat het Joey-Rachel verhaal een hele rare wending krijgt. Charlie Wheeler (het donkere meisje) is trouwens best ![]() Phoebe krijgt een vriendje, Mike (gespeeld door Paul Rudd), en die blijft ook het hele seizoen rondhangen... erg leuk personage! laat die DVD's maar weer komen ![]()
|
Ik heb nu ook seizoen 9 gezien (KaZaA roeleert!!
![]() Het pakt idd allemaal wat anders uit dan verwacht, maar het is wel SUPER SUPER leuk!! En Mike, het vriendje van Phoebe dus, is echt zoooooooooo'n leuke kerel!! Mijn favo is ehmmm Ross.. Die kan zo grappig kijken! ![]() En geen rol moet oprotten!! Met z'n 6'en maken ze de serie geweldig!! ![]() ![]() Kunnen jullie je 1 echt absoluut geweldige aflevering herinneren? Ik wel!! In Serie 6.. "TOW Unagi", die vind ik zoooooooooo verschrikkelijk grappig!! FRIENDS IS THE BEST!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 20:31. |
![]() |
||
Citaat:
Over koppels: ik hoop nog altijd dat Monica en Rachel ooit iets krijgen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, het nieuwe seizoen is nog niet uitgezonden maar al wel te koop. Mijn zus koopt al die videobanden en dus hoor ik alles van haar, als je erg nieuwsgierig bent kan je dus al wel die video's kopen |
![]() |
|
Komt nog 1 seizoen bij...
( heb niet gelezen of dit al gezegd was... ![]() Maar dat zei die Jennifer, weet je wet wat Rachel speelt, bij Oprah ( jaja ik keek 's nachts ff was met Jim Carrey over die nieuwe film ![]() Mja...lekker belangrijk ![]()
||
Citaat:
|
Friends is (was, nu met de stomme zomerstop) voor mij echt 25 minuten op een dag, waarin ik alle 'ellende' vergeet, en gewoon om hun 6'en moet lachen.. Ik vind 't GEWELDIG!!! (maar dat was al bekend geloof ik..
![]() (maar deze reactie geef ik aan hand van dat 't zo voorspelbaar is.. boeie.. maakt niks uit! ![]()
|
Verwijderd
|
eigenlijk heel dom van mij. ik ben deze topic gestart maar ik heb al gelezen dat ze allang klaar zijn met de 10e en laatste serie.
Nieuwe vraag: Welk liedje van Phoebe vind JIJ echt heel leuk?????? Ik vind Grandma heel leuk en je kan ze trouwens allemaal vinden op http://friends.rjhnet.com/fp/sounds/phoebe/lyrics.shtml je kan ze dan ook downloaden en je hebt de tekst |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jaaa ik ben ook een hele grote Friendsfan! Ik ben echt blij dat het seizoen weer begonnen is. Alleen wel vervelend dat het nu om 20.30 uur begint in plaats van om 21.00 uur, want nu vergeet ik het soms, waardoor ik rond half 9 naar de tv sprint
![]() Ik hoop dat Ross en Rachel gewoon gaan trouwen aan het einde. Die horen echt bij elkaar. Ik hoop dat Phoebe nog lang wat heeft met die Mike, want die zijn ook schattig samen. En ik ben wel benieuwd of Monica en Chandler nou eindelijk eens een kind krijgen. Ik vind Joey btw het leukste personage: 'how you doin' klinkt gewoon geweldig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Best Friends Kirk22 | 2 | 17-07-2002 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
friends kuzmelissa | 2 | 03-03-2002 09:32 | |