![]() |
|
Mja ik doe dat altijd..
Anders lukt het gewoon niet vooral niet omdat ik vaak bovenop zit en het toch erg gevoelig is voor mn vriend als hij ineens misgata of niet goed zit.. dus dan maar een handje helpen
|
![]() |
meestal lukt het in een keer wel, maar zo niet dan help ik gewoon.
Is toch helemaal niets absurds aan. Je bent volkomen normaal... als het niet gaat moet je gewoon even helpen enne als je geil bent denk je daar niet eens over na toch. Ik niet iig ben veel te veel ergens anders mee bezig |
![]() |
|
![]() |
Als ik help en zelfs IK kan af en toe niet precies de ingang vinden, verwacht ik dat het voor hem toch nog wel een stuk moeilijker is
![]() Dus ja, ik help ook altijd een handje, niet alleen vanwege de behendigheidsspelletjes-factor, maar ook omdat het soms een beetje pijn kan doen als hij bij mij naar binnen gaat en ik zelf precies aanvoel tot hoever hij nog kan en hoe snel enzo ![]()
|
![]() |
Nog even waarom ik deze vraag stelde: je hoort nooit iemand hierover, en aangezien ik de eerste was voor mijn vriend, en hij voor mij, dacht ik: stel dat het uitgaat en ik een andere jongen krijg, en ik het weer doe, misschien vind ie dat raar of voelt hij zich beledigd...('ik weet het gat heus wel te vinden'). Het is niet zo dat ik me onzeker voel tegenover mijn vriend, maar zeg nou zelf, hebben jullie ooit iemand gehoord over dit onderwerp?
En Francesco: Mijn sig kán je toepasbaar opvatten, maar het gaat gewoon om het nummer van Blřf, dat ik zo cool vind...
|
Verwijderd
|
Grappig, hier was ik laatst nog over aan het nadenken, en dacht toen, ow daar kan ik wel eens een topic over openen, maar dat is dus nu niet meer nodig
![]() Ontopic; wij helpen ook altijd een handje; het is wel eens spontaan gegaan, maar meestal help ik gewoon, dat is wel zo makkelijk! Ik help trouwens meestal, hij bijna nooit, maar ik vind het fijner om het zelf te doen ofzo ![]() Maar ''gelukkig'' dat er meer mensen zijn die helpen. Zijn wij toch normaal ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |