Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
* Schreeuwende mensen
* Zakken legen op straat ![]() ![]() * Geen voorrang geven * Mensen die hun troep waar dan ook niet op ruimen * Paardenpoep op straat (ja ik weet dat er niet veel aan te doen is maar toch vind ik het asociaal!) * Hondenpoep trouwens ook (wel raar dat daar WEL belasting voor betaald moet wordne om die poep op te laten ruimen envoor die paarden niet maar dat is weer een heel anders verhaal, ik dwaal af)
|
De bus:
Die niet op tijd komt. Die te laat aankomt op de bestemming. Die een schijtverbinding heeft omdat je in een boerengat woont. Fietsen is sneller, maar da's kut als het hoost.. Mensen in de bus die naast je willen zitten en bijna op je tas met dure apparatuur gaan zitten. BrEeZah's die persé keihard hun R&B muziek moeten luisteren. BrEeZah's die niet op normale toonhoogte kunnen praten. Mensen in de bus die zich om de 6 jaar wassen. Alto's in de bus die zich om de 12 jaar wassen. Bejaarden die er 10 minuten over doen om uit te stappen, mán neem dan niet de bus, ga dan een halve dag lopen over die ene kilometer! Ze hebben toch alle tijd! Buschauffeurs die niet weten dat het gas rechts zit. Buschauffeurs die niet gewoon doorrijden als er plotseling kinderen of bejaarden oversteken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Op kosten van de staat leven terwijl ze prima kunnen werken. Mensen die lui zijn dus omdat ze er niks voor hoeven te doen om geld te krijgen. Tenzij je door ziekte of letsel niet kan werken.
|
Verwijderd
|
Tuig dat te beroerd is om een stukje te lopen of te fietsen en voor elk wissewasje de auto pakt, ook al is het winkelcentrum of de pinautomaat vijf minuten verderop.
Tuig dat midden op straat besluit om een praatje aan te knopen met mensen die ze tegenkomen zodat je er bijna achterop knalt. Tuig dat zijn opgevoerde Opel GSI of verlaagde Mercedes schuin op de stoep parkeert voor de ingang van de videotheek zodat de halve straat geblokkeerd raakt. Tuig dat zijn asbak uit het raampje op straat leegt, vuilnis niet in vuilnisbakken gooit, kauwgom op straat spuugt, etc. Tuig dat meteen zodra de treindeuren opengaat probeert met alle geweld naar binnen te dringen terwijl er nog mensen moeten uitstappen. Tuig dat zijn kinderen Angel, Charissa, Dylan of Jordy noemt en ze vanaf hun zesde in kleine Nike Air Maxjes laat lopen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
nare man schreef op 13-10-2003 @ 12:22:
Citaat:
Citaat:
Roken vind ik trouwens ook erg a-sociaal. En veel drinken ![]() No offence Gatara ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag zo'n oude vrouw in munster (voor alle duidelijkheid das in duitsland) sta ik in de rij om wat te kopen gaat dat mens gewoon pontefikaal (ja nee idd ik weet niet hoe je dat schrijft
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
"oh gino had een dikke man, kheb hem zaterdag nog geneukt bij van ooten, hedde gij die gezien? lekkah thing maaat"
zulke gesprekken in het openbaar zodat IEDEREEN het even gezellig kan horen... heel stoer gaan zitten als 12 jarige, nog niet wetende hoe je de peuk vast moet houden maar WEL in het zicht anders is het niet STOER! en uitblazen van de rook op zijn "ik heb het gruwelijk koud"s. door mensen heen praten en mensen niet uitlaten praten, gewoon door gaan met praten zodat je 2 gesprekken krijgt, heel irritant.. als je langsloopt dat ze je dan met een kauwende koeienkutkop aan gaan kijken van teen tot top heel erg ehm.. klote arrogante kop trekken etc.
|
Mensen die in een cafe geen geduld op kunnen brengen om even te wachten als het personeel het druk heeft en daarom met hun glas op de bar gaan slaan, of door de hele kroeg heen gaan schreeuwen om nog een biertje.
Brommers en scooters die onwijs veel takke-herrie maken. Junks die hun naalden in het openbaar laten slingeren. Voordringen, maak niet uit waar. Mensen die zonnodig moeten vechten maar dat niet eerlijk doen. Dus met een wapen tegen een ongewapend iemand op twee tegen een. Ik bedoel als het dan zo nodig moet dan wel eerlijk. Mensen die asbakken, glazen ed meenemen uit een cafe. Mensen die door de kroeg gaan lopen rennen alsof het een speeltuin is. Mensen die elkaar half uit staan te kleden in de kroeg. Dus niet gewoon even zoenen maar echt het hele voorspel zowat delen met de rest van het uitgaanspubliek. Mensen die viltjes of wat dan ook gooien. Lijst is zo wel lang genoeg denk ik, ik kan nu ook even niets meer bedenken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij echt asociaal gedrag? LW | 31 | 15-04-2011 22:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overvaller komt om na achtervolging door slachtoffer number9 | 500 | 19-01-2005 16:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Lifestyle |
Worden er op de universiteit eisen gesteld aan je uiterlijk? )Vampje( | 113 | 29-07-2003 18:43 |