Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
....... ik vind de kast eerder getuigen van wansmaak maar goed, ieder zn ding, iig, nu lul je onzin, esapism zegt niet dat de kast de enige mainstream band is, natuurlijk is WT ook mainstream,maar das t leuke van de top 40, dat het allemaal wat anders is,maar toch we lallemaal mainstream, en de punk in de top 40 is idd ook mainstream net zoals de gothic metal en de hip hop in de top 40, maar èchte underground hip hop niet, en dat zelfde geldt voor underground punk, en tja, om de kast nou underground te noemen?? |
![]() |
|
oh, kom op jongens, reageer eens even ontopic
![]() ik heb nooit echt iets aan de kast gevonden (eigenlijk hou ik helemaal niet van nederlandstalig, behalve Blof). En dat je alto bent omdat je denkt dat je de enige bent die de kast nog goed vind is niet waar fleet, er zijn ontzettend veel mensen die die band nog steeds kunnen waarderen alleen zijn ze hier niet zo goed te vinden. hier vind je zoals je zei toch meer mensen die punk/'metal/emo waarderen...
|
Maar hoe zat dat nou precies met die hamster van Syb van de Kast? D'r was een liedje over gemaakt, maar ik weet echt niet meer door wie, en google wil ook nu even niet meewerken..
![]()
Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 11:26. |
![]() |
|
|