Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 22:42
lydgirl
lydgirl is offline
Ik heb het boekje 'Mon prof est un espion' van R.Boudet gelezen. Maar uiteindelijk moet ik wel toegeven dat ik (na toch veel moeite gedaan te hebben) er niet veel van begrepen heb.
Dit vooral door de moeilijke woordenschat die in het boekje gebruikt wordt.

We moeten het boekje kunnen vertellen en verdedigen voor de leerkracht.

Daarom zoek ik een korte inhoud (NED/FRA) van het boekje.

Bedankt voor de hulp!

Lydgirl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2003, 17:34
rago
rago is offline
hey lydgirl,

het is niet veel, maar 't is een begin;

Un jour, Max, un collégien, eut pour remplacer son professeur de français un dénommé Louis Forestier. Louis avait un comportement très bizarre, alors Max décida de mener une enquête sur cet homme. Il alla voir Mr Charvin, un commissaire en retraite. Peu à peu, il leur vint des hypothèses. Un beau jour Louis Forestier eut un accident. Max en profita pour s’introduire chez lui à la recherche d’indices, il se fit aider par son amie pour entrer chez Louis. Ils allèrent dans la chambre et trouvèrent un dossier concernant ses parents et les camps de concentration. Mais Louis Forestier leur révéla qu’il faisait une enquête pour découvrir ce qui était arrivé à ses parents et qui était à l’origine de leur déportation en camp de concentration.

a+
rago
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 22:01
lydgirl
lydgirl is offline
mercikes hè vo de moeite

lydgirl
Citaat:
rago schreef op 04-10-2003 @ 18:34:
hey lydgirl,

het is niet veel, maar 't is een begin;

Un jour, Max, un collégien, eut pour remplacer son professeur de français un dénommé Louis Forestier. Louis avait un comportement très bizarre, alors Max décida de mener une enquête sur cet homme. Il alla voir Mr Charvin, un commissaire en retraite. Peu à peu, il leur vint des hypothèses. Un beau jour Louis Forestier eut un accident. Max en profita pour s’introduire chez lui à la recherche d’indices, il se fit aider par son amie pour entrer chez Louis. Ils allèrent dans la chambre et trouvèrent un dossier concernant ses parents et les camps de concentration. Mais Louis Forestier leur révéla qu’il faisait une enquête pour découvrir ce qui était arrivé à ses parents et qui était à l’origine de leur déportation en camp de concentration.

a+
rago
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten