Advertentie | |
|
![]() |
|
uit open dagen heb ik begrepen dat je wel muzische vakken krijgt, waaronder drama valt, maar ook tekenen, handvaardigheid en muziek bijvoorbeeld. Het is een onderdeel waarin je mensen kunt helpen en daarom leer je dat ook bij sph.
maar het verschil in pedagogiek en sph is volgens mij meer dan alleen drama, want als sph'er stel je een behandeling op en vervolgens behandel je de mensen, terwijl je als pedagoog metname behandelingen opstelt die je uit laat voeren door een spw/sph'er. Ik denk dat je dus eerst voor jezelf moet verzinnen welke van de twee je het meest aanspreekt. Daarna kan je altijd nog gaan kijken welke hogeschool het minst aan muzische vakken doet.
|
Verwijderd
|
Euhm...dit had ook wel met een privé-bericht of een mailtje gekunt ipv een half jaar oude topic te uppen. De laatste post van de topicstartster is ook een half jaar terug, ik vermoed dus dat ze dit niet meer zal lezen (of ze moet de mailfunctie aangezet hebben).
Ik sluit hem voorlopig, als de topicstartster hem weer open wil hebben, dan zie ik wel een pm of een mailtje verschijnen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|