Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 17:21
Verwijderd
Op dit moment zijn de realms down en kun je geen Diablo2 meer online doen. Komende patch of gewoon werkzaamheden?

Zelfs als het slechts om werkzaamheden gaat dan zal het de 'Rust Storm' betreffen die bedoeld is om alle hacked en bugged items te deleten.

Kleine extra informatie voor de mensen die diablo2 niet meer deden omdat ze wilde wachten. Okey, dit is dan misschien nu nog een melding, maar zal (hopelijk) een topicstart zijn met wat voor informatie.

Om 8 uur zouden de werkzaamheden voorbij zijn en als de stof optrekt kunnen we zien wat Blizzard gedaan heeft.

Zijn veel mensen opeens hun illegale spul kwijt, zien we een bolletje vollopen a het opstarten of allebei...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 17:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
De spanning is te snijden .

Nee maar ff serieus, als het de path is installeer ik meteen diablo2 weer .
Oud 28-10-2003, 17:57
Naz
Naz is offline
nou, 1.10 oftewel de patch zou ik niet verwachten. er staat op battlenet dat er een ruststorm is, dus euhm lijkt me een optelsometje.
Oud 28-10-2003, 18:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Die patch staat nu al 2 jaar om het hoekje enzo.
Mij zijn ze kwijt als D2 speler gewoon omdat het me nu gewoon niet meer trekt (iedereen die ik kende is ook gestopt ermee dus schiet toch niet meer op )
Oud 28-10-2003, 18:40
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Zucht.

Patch 1.10 duurt nog wel een tijdje. De Ruststorm komt tegelijkertijd met Patch 1.10, en zoals ook overal te lezen is, is het slechts onderhoud.

Van mij mag Patc 1.10 nog een paar weekjes wachten, tot m'n Sorc op level 96 is.. Daarna nog 3 keer de Ancients..

Want eh.. In Patch 1.10 krijg je geen XP als je verder dan twee schermen van een kill afbent.. En eh, da's dus nogal kut in cowgames..
Oud 28-10-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 28-10-2003 @ 18:57:
nou, 1.10 oftewel de patch zou ik niet verwachten. er staat op battlenet dat er een ruststorm is, dus euhm lijkt me een optelsometje.
Rust storm wordt vaak in 1 zin genoemd omdat de 2 verbonden zouden zijn. Natuurlijk betekent het niet dat ze dan ook tegelijk moeten komen, maar de fb's van de battlnet fora zeggen niet dat het niet zo is, dus je kunt hopen^^.

Al wilde Gfraizer de 1.10 patch als 1-Aprilgrap gebruiken en hier is een quote
Citaat:
MikeKN schreef
Could you handle the truth?
Maar aan de andere kant loop Gfraizer hier vaag te doen http://www.battle.net/forums/thread....=50#post435446 ~~

NB: Gfraizer en MikeKN werken bij Blizzard en al heb ik zo gauw geen idee wat ze doen, ik weet wel dat ze weten waar zo over praten(spammen in GF's geval )
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 19:14
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
hmm.. misschien is mn necro er nog, t lijkt me wel sterk want ik heb t al een tijdje niet meer gespeeld

ik ben al 2x een level 99 necro kwijtgeraakt door 3 maanden niet te spelen....
nu ben ik pas 76 ofzo.. maarja

wat deed 1.10 ook alweer?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 19:39
Verwijderd
Ohw de patch gluurt toch niet om de hoek

Hij is er al
Alleen downloaden zal flink traag gaan door de enorme drukte
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 19:48
Verwijderd
Volgens Battle.net issie uit
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 19:50
Verwijderd
Je was me voor
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 20:19
Verwijderd
Ik raad alleen niet aan om via het spel te downloaden.
Hier kan je hem snel downloaden http://ftp.blizzard.com/pub/diablo2e...DPatch_110.exe
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 20:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hm, hebben ze dat toch ineens snel gedaan..
Wel jammer.. Ze zouden een aantal dingen veranderen... Een aantal goeie veranderingen..

Maar och ja, dan toch maar ineens weer niet he. Lutsers.

En als je die patch gedownload hebt, haha, dan kan je nog niet spelen, want battle.net zit vol, dus van spelen komt nog niks..
Oud 28-10-2003, 20:49
Verwijderd
Welke dingen hebben ze dan niet veranderd die ze wel zouden veranderen?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 21:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
De manier hoe Cold Mastery van de Sorc werkt.. Nu heb je dus in weze geen ruk meer aan Cold Mastery, terwijl ze eerst zeiden dat het wèl tegen Cold Immune mannetjes zou werken..

Maar nu loop ik met m'n lvl85 sorc zo door nightmare heen, maar in hell kom ik in 't eerste veld zo'n quill rat tegen, en val ik meteen dood neer.. (en eh, ik heb 450 hitpoints). De balans is weer totaal zoek.

Bedankt Blizzard sterf maar lekker
Oud 28-10-2003, 22:26
Verwijderd
juh, ik ben ook online, oh yeh.

assy gemaakt.

in 1,5 uur op level 7 een gull gevonden.
3e keer dat ik ÜBERHAUPT een unique vind, ik heb normaal niet zoveel mazzel.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 22:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Havock schreef op 28-10-2003 @ 23:26:
juh, ik ben ook online, oh yeh.

assy gemaakt.

in 1,5 uur op level 7 een gull gevonden.
3e keer dat ik ÜBERHAUPT een unique vind, ik heb normaal niet zoveel mazzel.
Ruilen?

Of is ze een ladder only char?
In dat geval.... hmmm.. eh.. nee, toch maar niet.

Maar anders heb ik een hele berg zooi waar vast wel wat nuttigs voor je tussenzit.. (of wil je wat gems?)

Ehm nouja.

PM maar verder ofzo.
Oud 29-10-2003, 09:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Druid ownage
Oud 29-10-2003, 12:15
Verwijderd
heb wel een ladder char gemaakt.
Voor de gein heb ik haar maar DikkertjeDap genoemd
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 12:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 29-10-2003 @ 13:15:
heb wel een ladder char gemaakt.
Voor de gein heb ik haar maar DikkertjeDap genoemd
Power_Play heb ik maar weer tot leven gewekt (aangezien alles wat ik had expired was )
EDIT: Cleglaws shield @ ownage tegen poison

Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:18
Titus
Titus is offline
wat betekent ladder char bij Diablo 2
wat kan je ermee? wat is het eigelijk ?
Oud 29-10-2003, 16:25
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik begin weer te begrijpen waarom ik ook alweer gestopt was....
Oud 29-10-2003, 17:24
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 28-10-2003 @ 22:58:
De manier hoe Cold Mastery van de Sorc werkt.. Nu heb je dus in weze geen ruk meer aan Cold Mastery, terwijl ze eerst zeiden dat het wèl tegen Cold Immune mannetjes zou werken..

Maar nu loop ik met m'n lvl85 sorc zo door nightmare heen, maar in hell kom ik in 't eerste veld zo'n quill rat tegen, en val ik meteen dood neer.. (en eh, ik heb 450 hitpoints). De balans is weer totaal zoek.

Bedankt Blizzard sterf maar lekker
Dat is echt GENAAIT, .....
of speelde je niet op HC?

Ik speelde altijd hard core. Nu het winter word kan ik em wel weer eens installeren
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 18:06
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 29-10-2003 @ 18:24:
Dat is echt GENAAIT, .....
of speelde je niet op HC?
Nee, ik speel niet op HC, omdat ik dan teveel afhankelijk ben van de computer. Grote kans dat ik dan een keer dood neerval vanwege lag of andere computerproblemen (m'n scherm is een tijdje minder betrouwbaar geweest). En, ja dan heb je dus pech.

Maar hardcore chars die nu hell zouden kunnen doen? Nou eh.. not bloody likely, alhoewel een skeletal necro de minste problemen zou moeten hebben..

@vreemdeling
Een ladder character kan alleen maar in eigen games spelen, 't is net een scheiding tussen hard en softcore, maar't is dus een soort seizoen waarin je op de ladder kan komen (die is dus ook gereset). Iedereen moet nu opnieuw beginnen die op de ladder wil komen.. En er zijn bepaalde ladder-only items..

Maar zowiezo moet je een nieuwe char maken, want bijna alle skills werken iets anders..

En op 't battle.net forum zit zo'n ventje van blizzard die loopt te patsen dat hij nu al een lvl 70 cold sorc heeft in de ladder.. Goh, wie zou er nou echt totaal niet cheaten..

Goed.. Iemand nog Diablo2 en de LOD expansie kopen met CD-keys? Of zal ik wachten op 1.11.. hmmm
Oud 29-10-2003, 21:52
Kazanka
Kazanka is offline
Holy koe, blizzard heeft het echt verneukt deze keer. Gisteren al gelijk in de eerste game mara's gevonden, daarna nog 5 andere items. De cows willen niet dood op hell, alles gaat op nightmare al dood zonder dat je het aanraakt.

Nu kan ik niet eens online komen, ineens allemaal vage foutmeldingen. 'Unable to connect to battlenet' en dan op West doet ie het wel...kutpatch
Oud 29-10-2003, 22:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 29-10-2003 @ 19:06:

En op 't battle.net forum zit zo'n ventje van blizzard die loopt te patsen dat hij nu al een lvl 70 cold sorc heeft in de ladder.. Goh, wie zou er nou echt totaal niet cheaten..
Das vreemd, want 5 minuten geleden stond er een lvl 65 barb eerste in de ladder...
Oud 29-10-2003, 23:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ach ja, het kan zijn dat ik't ietwat verkeerd gelezen heb, maar die debiel had wel een verdomd hoog level..
En schijnlijk ook wat fijne items.. jaja..
Oud 29-10-2003, 23:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mij bevalt de patch goed tot nu toe, maar ik ben ook helemaal overnieuw begonnen dus weet nog niet hoe het in nightmare of hell is.
Oud 30-10-2003, 20:22
JUH
JUH is offline
Ok mensjes, ik heb 't spel al een hele tijd niet gespeeld en heb nu iig me verplicht 2,5 uur online gespeeld maar zie eigk nog geen verschil...

Wat is nou iets wat ECHT anders is...?
Oud 30-10-2003, 20:35
Naz
Naz is offline
zonder teamplay kom je niet ver

moeilijkheidsgraad Hell is veel hoger

boven level 70 komen is moeilijker dan eerst

ladder

synergies
Oud 31-10-2003, 12:39
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
JUH schreef op 30-10-2003 @ 21:22:
Ok mensjes, ik heb 't spel al een hele tijd niet gespeeld en heb nu iig me verplicht 2,5 uur online gespeeld maar zie eigk nog geen verschil...

Wat is nou iets wat ECHT anders is...?
lvl41
1.2k AR
200-400 (ongeveer iets meer) dmg
1.1k life

En IK KRIJG DIE FOKKING BAAL GEWOON NIET DOOD....

Hij regenerate sneller dan dat ik het eraf krijg. (en dat is op normal)
Mijn to hit is ook gewoon 68%
ALle monster lvl's zijn veel hoger geworden. (want normaal deed je baal rond lvl30 ofzo en ging je daarna gewoon act1 NM onveilig maken)
Oud 31-10-2003, 12:45
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Gebruik een item met 'prevent monster heal' ofzo.
Oud 31-10-2003, 13:31
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 31-10-2003 @ 13:45:
Gebruik een item met 'prevent monster heal' ofzo.
Ik doe wel pubby baalruns tot ik hem wel aankan (lees: betere to-hit heb)
Oud 31-10-2003, 13:35
Naz
Naz is offline
iemand hier de diablo clone al gekilled? Die is echt ziek
Oud 31-10-2003, 16:46
TLM-Mad Cow
TLM-Mad Cow is offline
diablo clone?? wat bedoel je daar mee dan
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:53
perfectme
perfectme is offline
World Event ...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 17:39
Verwijderd
als je normaal in je eentje op /players 8 speelt, dan is NM op /#1 niet zóóó moeilijk
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:02
Verwijderd
Druid is btw als elemental ook zwaar verbeterd ^^

In canyon of the Magi: Scarabs+Fissure=fun/run
Al hoef ik niet te rennen omdat cyclone armor alles makkelijk opvangt. Wel mooi al die lightning
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 20:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Waren MIght en Fana soms in de uitverkoop ofzo?
net in act2 alleen al de stoney field 2 keer might en een keer fana tegengekomen (NM)
Oud 31-10-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 31-10-2003 @ 19:02:
Druid is btw als elemental ook zwaar verbeterd ^^

In canyon of the Magi: Scarabs+Fissure=fun/run
Al hoef ik niet te rennen omdat cyclone armor alles makkelijk opvangt. Wel mooi al die lightning
fissure is zeker op de hogere levels echt *knisperknisper* (alles dood)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 07:46
MazeMouse
MazeMouse is offline
Nou, gisteren een aantal baalruns met een bowler gedaan. Je lacht je werkelijk krom als je steeds die monsters van dat balletje af ziet stuiteren

EDIT: "STRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIKE!"

Nog een hele oude flauwe die het altijd weer goed doet.

!I feel much stronger now
(ipv "lvl")
Oud 01-11-2003, 08:27
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hah, dan weet ik een nòg betere:

"! *heel veel spaties* The player in the square is gay!"

En ik speel altijd de hoer, als sorc, en dan probeer ik altijd m'n lichaam te verkopen.. En m'n barbarian had een groene helm met horentjes..
"!Bluh, I feel sick"
Oud 01-11-2003, 08:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
!I'm with stupid ------------->

!ABRACADABRA.... damn, you still suck

!HOWL
(als werewolf druid)

!Is that your teddybear or are you just happy to see me
(lang leve de grizzly )
Reageren

Regels voor berichten