Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Al wilde Gfraizer de 1.10 patch als 1-Aprilgrap gebruiken en hier is een quote Citaat:
NB: Gfraizer en MikeKN werken bij Blizzard en al heb ik zo gauw geen idee wat ze doen, ik weet wel dat ze weten waar zo over praten(spammen in GF's geval ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens Battle.net issie uit
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik raad alleen niet aan om via het spel te downloaden.
Hier kan je hem snel downloaden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() EDIT: Cleglaws shield @ ownage tegen poison ![]()
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 12:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
of speelde je niet op HC? Ik speelde altijd hard core. Nu het winter word kan ik em wel weer eens installeren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar hardcore chars die nu hell zouden kunnen doen? Nou eh.. not bloody likely, alhoewel een skeletal necro de minste problemen zou moeten hebben.. @vreemdeling Een ladder character kan alleen maar in eigen games spelen, 't is net een scheiding tussen hard en softcore, maar't is dus een soort seizoen waarin je op de ladder kan komen (die is dus ook gereset). Iedereen moet nu opnieuw beginnen die op de ladder wil komen.. En er zijn bepaalde ladder-only items.. Maar zowiezo moet je een nieuwe char maken, want bijna alle skills werken iets anders.. En op 't battle.net forum zit zo'n ventje van blizzard die loopt te patsen dat hij nu al een lvl 70 cold sorc heeft in de ladder.. Goh, wie zou er nou echt totaal niet cheaten.. ![]() Goed.. Iemand nog Diablo2 en de LOD expansie kopen met CD-keys? Of zal ik wachten op 1.11.. hmmm
|
Holy koe, blizzard heeft het echt verneukt deze keer. Gisteren al gelijk in de eerste game mara's gevonden, daarna nog 5 andere items. De cows willen niet dood op hell, alles gaat op nightmare al dood zonder dat je het aanraakt.
Nu kan ik niet eens online komen, ineens allemaal vage foutmeldingen. 'Unable to connect to battlenet' en dan op West doet ie het wel...kutpatch
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ok mensjes, ik heb 't spel al een hele tijd niet gespeeld en heb nu iig me verplicht 2,5 uur online gespeeld maar zie eigk nog geen verschil...
Wat is nou iets wat ECHT anders is...?
||
Citaat:
1.2k AR 200-400 (ongeveer iets meer) dmg 1.1k life En IK KRIJG DIE FOKKING BAAL GEWOON NIET DOOD.... Hij regenerate sneller dan dat ik het eraf krijg. (en dat is op normal) Mijn to hit is ook gewoon 68% ALle monster lvl's zijn veel hoger geworden. (want normaal deed je baal rond lvl30 ofzo en ging je daarna gewoon act1 NM onveilig maken)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, gisteren een aantal baalruns met een bowler gedaan. Je lacht je werkelijk krom als je steeds die monsters van dat balletje af ziet stuiteren
![]() EDIT: "STRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIKE!" Nog een hele oude flauwe die het altijd weer goed doet. !I feel much stronger now (ipv "lvl")
|
Hah, dan weet ik een nòg betere:
"! *heel veel spaties* The player in the square is gay!" En ik speel altijd de hoer, als sorc, en dan probeer ik altijd m'n lichaam te verkopen.. En m'n barbarian had een groene helm met horentjes.. "!Bluh, I feel sick"
|
!I'm with stupid ------------->
!ABRACADABRA.... damn, you still suck !HOWL (als werewolf druid) !Is that your teddybear or are you just happy to see me (lang leve de grizzly ![]()
|
![]() |
|
|