Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2003, 00:14
Pink!Princess
Pink!Princess is offline
Kijk, het is gewoon moeilijk om als meisje een leuk meisje dat vinden, dat dan ook nog op meisjes valt. Want er zijn wel leuke meisjes, maar die zijn dan allemaal zo hetero als het maar kan. Zucht.
En ik ben niet zo'n potterig typje, ik ben juist heel gewoon en vrouwelijk enzo, dus ik val ook meestal op de vrouwelijke (en dus heteroseksuele) meisjes...
En je hebt wel wat van die 'saaie' organisaties ter bevordering van de homo & biseksuele maatschappij enzo, maar dan kan je ook niets mee.
En ga naar een "gaybar" waar ook meisjes komen, vind ik nou ook wel weer een beetje té.
En nu heb dus het probleem dat ik de hele tijd verliefd wordt op meisjes/ vrouwen who don't swing that way. En da's irritant en vervelend. Ik ben het zat.

Dus heeft iemand een idee, een tip of zo'n mooie "happy end" ervaring waar ik wat aan kan hebben?
Oud 13-10-2003, 09:41
Useless@Scrabbl
Useless@Scrabbl is offline
Ik zit met hetzelfde. Val standaard op hetero meisjes.
Maar kijk eens rond op cu2 ofzo. Meld je aan bij www.expreszo.nl
Niet iedereen meisje is "potterig". Het is alleen lastig om ze te vinden, maar ze zijn er wel
Oud 13-10-2003, 12:14
Commondude
Commondude is offline
Citaat:
Useless@Scrabbl schreef op 13-10-2003 @ 10:41:
Ik zit met hetzelfde. Val standaard op hetero meisjes.
Maar kijk eens rond op cu2 ofzo. Meld je aan bij www.expreszo.nl
Niet iedereen meisje is "potterig". Het is alleen lastig om ze te vinden, maar ze zijn er wel
Misschien een leuk idee om een een keer gezellig met Pink!Princess af te spreken?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 17:15
Anne
Anne is offline
Ik heb altijd een hekel gehad aan mensen die zeiden dat het vanzelf wel goed zou komen, dat ik vanzelf wel iemand tegen zou komen die echt van me zou houden. En nu ben ik er zelf één.
Een happy-ending dus. Mijn beste vriendin is nu mijn vriendin (vandaag écht ). Hoe het kwam? Ik heb geen idee, wist niet eens dat ze op meisjes viel. En nog wel op mij.
Hiervoor heb ik weleens op www.expreszo.nl gekeken, weleens oproepjes geplaatst. De meeste reacties die je krijgt zijn niets, maar meestal zit er altijd wel iemand tussen waar je in ieder geval goed mee op kan schieten. En cu2 kan ook nog weleens helpen.
Ehm... succes enzo, ik weet (wist) precies wat je bedoelt!!
Oud 13-10-2003, 19:38
Blubje
Blubje is offline
hey, ik heb echt precies hetzelfde probleem! ik zou ook wel wat tips kunnen gebruiken, want ik ben ook niet iemand die zomaar iedereen aanspreekt of naar een gaybar zou gaan ofzo...
Oud 13-10-2003, 19:59
Verwijderd
Er zijn ook non gaybars die wel eens van die speciale Ladies Nights hebben, daar komen vast ook leuke lesbische meisjes.

Ik ken in ieder geval zat niet potterige types die toch op meisjes vallen. Internet is een goede manier om met mensen in contact te komen denk ik maar wat is er nou overdreven aan een keer naar een toepasselijke uitgaansgelegenheid te gaan?

Wanneer je vrijgezelf bent gaat uitgaan vaak voornamelijk om het ontmoeten van interessante mensen, die zoek je dan toch op plekken waar je ze ook kunt vinden?

Die plekken zijn lang niet allemaal zo 'cliché' maar kunnen ook gewoon hardstikke leuk zijn.

Nou ja, suc6 iig!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:34
meddle
meddle is offline
Ik snap volkomen wat je bedoelt. Heb namelijk hetzelfde probleem. (heel de wereld lijkt wel hetero ) Het is echt heel moeilijk om een leuk meisje te vinde...en het helpt al helemaal ni als je ouders ertege zijn en je niet naar 'gaybars' late gaan....
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:01
Dree
Dree is offline
Citaat:
meddle schreef op 13-10-2003 @ 21:34:
(heel de wereld lijkt wel hetero )
Je ziet in dit topic al dat dit niet het geval is, herkenning alom Doe er wat mee zou ik zeggen.
Oud 14-10-2003, 16:10
Useless@Scrabbl
Useless@Scrabbl is offline
Wel k*t als ouders er tegen zijn!!
Maar goed, ik wou even zeggen dat je niet altijd uit hoeft te gaan om leuke mensen te leren kennen hoor! Ik ben niet echt een uitgaanstype, en als ik uitga is het 99% daarvan in "hetero-gelegenheden". Ik leer mensen kennen via internet, of via via.
Oud 14-10-2003, 16:36
meddle
meddle is offline
Citaat:
Sluw schreef op 13-10-2003 @ 22:01:
Je ziet in dit topic al dat dit niet het geval is, herkenning alom Doe er wat mee zou ik zeggen.
heehee daz waar, je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:27
Nyawa
1 op de 20 mensen is homo- of bi-seksueel, dus zo'n uitzondering ben je niet hoor
Het is alleen de maatschappij die mensen er van weerhoudt het te laten zien. Want in artikel 1 mag dan wel staan dat discriminatie wegens seksuele geaardheid verboden is, maar vertel je makkelijk aan je omgeving dat je homoseksueel of bi bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten