Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zal het echt klote vinden en twijfel erg. Ik bedoel als je eens bekijkt wat voor mensen niveau 2 doen, dat is Ivbo niveau, dat zal me echt niet lekker zitten |
![]() |
||
Citaat:
|
Het is wel vervelend dat je een omweg moet maken, maar dan kom je er toch ook? Als dat makkelijker gaat, en als je het op die manier wel haalt dan is dat toch het belangrijkste? Anders loop je het risico misschien dat je het niet haalt en ik denk dat dat ook niet goed is voor je zelfvertrouwen en motivatie.
Maar em ik denk ook dat je als je zelf sowieso wat beter in je vel voelt zitten dat het dan ook een stuk beter gaat met je concentratie. Als dat kan, buiten school enzo om, dan zou je die nivo 4 opleiding wel kunnen doen. Maar jah dat is natuurlijk de vraag ![]() Ik zelf heb mavo-D gedaan, daarna havo (1 keer blijven zitten ook nog), en nu hbo opleiding. Ik heb dan geen concentratiestoornis maar wel concentratie problemen altijd al gehad. Maar me mavo en havo heb ik zonder echte hulp gedaan. En ik vind mezelf niet erg slim, ik denk en hoop dat mbo nivo4 je wel lukt maar als het langer duurt via nivo 2 is dat toch niet zo erg? Ik vind je leeftijd niet erg oud... dat vind ik beetje onzin. Het is misschien wel vervelend, maar niet extreem ofzo. Ik was niet de enigste die 19 was en bijna 20 bij mijn diplomauitreiking voor havo. Als je er maar komt toch?
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 00:31. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena Rooster | 182 | 21-08-2007 19:28 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wie moet er door naar de finale? Ieke | 36 | 22-02-2004 21:06 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin met slordige contacten Last Resort | 13 | 13-09-2003 19:19 | |
Lifestyle |
'slordige' know Pekay | 14 | 03-08-2002 16:48 |