Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat denk je dat zoiets kost, zo'n groot podium + lichtshow.
|
als ik alleen het kaartje tel zal het wel radiohead zijn, dat is 37 excl service kosten, ik kan me iig zo geen andere herinneren die duurder was...
het concert waar ik het meest geld aan uit heb gegeven is wel een andere, als ik alles tel wat ik aan pitchshifter in engeland heb uitgegeven dan is dat zeker weten het duurst, kaartje was niet zo duur geloof ik maar de reis er naar toe het eten en dergelijke dat tikt aan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Gewoon eerst cafees ingaan enzo, tot een uur of 4, dan valt het allemaal wel mee ![]() Mijn duurste kaartje was Radiohead ook. Ach, sommige bands zijn het waard ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kaartje gekocht en niet gebruikt:
Deftones in Ahoy En uhm verder... Roadrage 2003, doordat ik 20 euro voor de trein moest betalen --> uiteindelijk. En doordat ik de laatste trein had gemist in Tilburg. Verder moesten we wachten, we konden geen taxi betalen, politie hielp niet en we waren blut. En ik moest de volgende dag naar Rome, weer jaartje van m'n leven af ![]() Verder is alles redelijk binnen de proporties gebleven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn duurste is radiohead dan. 37 euro exclusief service kosten.
|
|