![]() |
|
![]() |
Hallo,
Voor een onderzoekje voor onze studie onderwijskunde zijn we op zoek naar mensen die ons wat kunnen vertellen over hun ervaringen met WebQuests. * Heb je wel eens gewerkt met een WebQuest? * Wat vond je ervan? * Was het leerzaam? * Voor welk vak was het? * Is de website nog te bezoeken/heb je een link voor ons? * Enzovoorts.... Je mag ook mailen als je ons wilt helpen: mariaswim11@hotmail.com Groetjes, Karlien en Marloes |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Is onderstaande een webquest? Misschien dat ik er dan nog iets zinnigs over zeggen
![]() ------------------ Dagboek oorlogsmisdadiger Eichmann vrijgegeven Eichmann was verantwoordelijk voor de organisatie van de jodenvervolging. In februari 2000 gaf Israël het dagboek van Eichmann vrij. Eichmann schreef dit boek vlak voordat hij opgehangen werd. soort opdracht Verdieping. Artikel met vragen en links.Wie was Eichmann en waarom wordt hij als oorlogsmisdadiger gezien? Vijf mc-vragen en twee vragen over je eigen mening. bij M 11 H1 studielasturen 1 benodigde hulpmiddelen pen en papier bronnen artikel en sites op internet presentatievorm - werkvorm tweetallen beoordeling - kenwoorden - ------------------------- |
![]() |
|
![]() |
Hoi,
We kunnen het niet vinden op de site. Wij komen na het aanklikken van www.memo-malmberg.nl op een site waar we moeten kiezen tussen 'Ik ben een leerling' en 'Ik ben een docent'. Als we op een van beide klikken komen we op een pagina waar we geen link naar lesmateriaal kunnen vinden. Zou je de directe link kunnen geven?? Groetjes Karlien en Marloes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
lessenserie over surrealisme ikbenLINDA | 20 | 14-02-2007 10:48 |