Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 11:47
ziglietje
ziglietje is offline
hallo,
je zal denken,zijn ze hier nou weer, maar ik zou er toch graag met iemand over willen praten, want mijn probleem zit wel redelijk diep! Ik ben mega-jaloers... en mijn vriend weet het ook, en we praten er veel over, maar toch voel ik me nog altijd slecht,als ik met mijn vriend ga winkelen ofzo,en er komt een mooi meisje voorbij,heeft hij die altijd wel gezien,en daar word ik zo slecht gezind van... ook met die muziekclipjes op tmf en mtv tegenwoordig, staan die meiden daar met hun kont te shaken enzo, en ja,mijn vriend laat dat opstaan,maar die gedachten,die maken mij zot!!

Ik weet dat dit bij elke jongen zo wel zal zijn... maar hoe kan ik daar anders over gaan doen / denken? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! want ik ben er zeer ongelukkig door geworden!

THXX!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2003, 16:04
L*c
L*c is offline
ik ken ut gevoel maar ik weet niet wat eraan te doen (anders zou ik ut gevoel niet hebben)

hmm dit voegt niks toe srry

iig sterkte
Oud 16-10-2003, 17:23
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Haay,

Ik ken jouw probleem..
Ik ben zelf ook heel erg jaloers dus weet wat je voelt...
Bij mij was het ook zo erg!

Ik zou als ik jou was , gewoon goed met hem gaan praten erover..
en als jij hem goed vertrouwd dan hoef je nergens bang voor te zijn.

good lucK!!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:14
Fantôme
Fantôme is offline
hoi...

hmm, bij mij kwam jaloezie altijd voort uit onzekerheid, als je begrijpt wat ik bedoel... ik merk, dat ik nu veel minder jaloers ben dan eerst.... en eerst was ik vreselijk onzeker.
dus, misschien, als jij dat ook hebt, een ideejj om daar eerst aan te gaan werken. Hoe?! de complimentjes (hoe klein ze ook lijken te zijn) onthouden en evt. opschrijven. dingen die je van jezelf vind dat je goed hebt aangepakt oid, óók opschrijven. dat soort dingen... en bovendien... je vriend gaat niet voor niks met jou!! als hij jou niks vond, had hij dat nooit gedaan natuurlijk!! je bezit dus vast (grote) kwaliteiten en hebt vast (veel) dingen die (erg) mooi aan je zijn!!

heel veel liefs, wendy
Oud 16-10-2003, 19:19
Go
Go is offline
Hoe reageert jouw vriend als er een leuke jongen langs komt lopen en hij ziet dat je duidelijk naar hem kijkt?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:43
ziglietje
ziglietje is offline
hallo,
thx!! en merci wendy, da's héél lief gezegd... en mijn vriend reageert er eigenlijk ni zo slecht op als ik bv naar een lekker stuk zie die voorbij komt gepasseerd...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:51
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb precies hetzelfde.. echt kut en het blijkt dat mn vriendje dat ook heeft.. dus nu beide afgesproken dat we het niet laten merken aan de ander.
Oud 19-10-2003, 11:30
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ziglietje schreef op 17-10-2003 @ 19:43:
hallo,
thx!! en merci wendy, da's héél lief gezegd... en mijn vriend reageert er eigenlijk ni zo slecht op als ik bv naar een lekker stuk zie die voorbij komt gepasseerd...
graag gedaan.
ik hoop dat je er iets aan heby...
-xxx- wen
Reageren

Regels voor berichten