![]() |
|
Gebruik je medicijnen? In dat geval moet je de bijsluiter(s) eens nakijken of het niet een bijwerking is. Mijn vader heeft dit namelijk gehad als bijwerking van medicijnen tegen een te hoge bloeddruk.
|
![]() |
Ben je de laatste tijd toevallig ziek geweest? Verkouden, keelpijn, oorpijn enz. Want als dat zo is kan het best een zijn dat het slijmvlies aan de binnenkant van je oor een beetje dikker is dan normaal. Hierdoor is de druk aan de binnen en buiten kant van je oor niet gelijk waardoor je oor gaat suizen en je jezelf ook hoort praten enz. Als dat zo is moet je volgens mij gewoon de huismiddeltjes proberen (stomen, zoutwatergorgelen, neus spoelen enz.) Maar als je niet ziek bent geweest of je niet ziek voelt weet ik het ook niet.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bedankt voor jullie reacties
![]() Ik heb nog nooit gevlogen, ben niet ziek of verkouden geweest en door de medicijnen kan het ook al niet komen.. ik sta dus een beetje voor een raadsel..Ik ga, als het morgen nog niet over is een afspraak bij de dokter maken..Vreemd is dit hoor ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 't al 2 jaar constant, wel vooral piepen dan, maar ook suizen, komt door een discotheek waar het geluid te hard stond (de lunenburg om precies te zijn). Voor meer info, http://www.nvvs.nl/tinnitus/index2.htm
Dit hoeft het trouwens niet te zijn voor jou, kan ook aan iets tijdelijks liggen zoals medicijnen of verstopte oren ofzo. |
![]() |
|
Ik had toch al neer gezet dat ik niet verkouden ben of was? Naja, dan bij deze. Het is ook geen oorsmeer zoals ik al zei, dus uitspuiten helpt ook niks. Ik zie het nog even aan, en anders ga ik wel naar de dokter..
|
Ff lekker offtopic: vroeger had ik nooit zo'n last van suizen of piepen...totdat ik uitging (geeneens extreme dingen, gewoon cafe-disco)...telkens als ik thuis kwam piepte mn oor nog een paar uur na, soms zelf de volgende dag nog....na verloop van tijd merkte ik dat die piep voor een deel gewoon bleef...als het helemaal stil is hoor ik mn eigen oren nog...en ik ging niet eens zo heel veel uit (1 keer per maand ofzo, of per 2 maanden).
Vond wel altijd de muziek schandalig hard staan...ik kon nooit met mensen praten als we in een groepje stonden want dan vertsond ik ze niet...heel irri....en in plaats van dat die disco's nou de HOGE tonen weghalen, bezuinigingen ze vooral op de BASSen, terwijl ik van die hoge tonen veel meer last krijg. Pokken herrie bah. Maja lekker offtopic dus....mijn moeder heeft trouwens al meer dan 25 jaar een continue suis/ piep in dr oor ten gevolge van een onbekende infectie..en soms gaan dr oren ook ontsteken, van buiten....dan zwellen dr oren helemaal op, wat pijnlijk is, en krijgt ze ook koorts meestal. De dokters weten niet wat het is en er is dus niks aan te doen. |
![]() |
||
Citaat:
je moet niet prutsen met wattenstaafjes, want dan prop je t oorsmeer op elkaar en dan raakt t verstopt. je moet gewoon met n tissue in je oor prutsen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Oorsuizingen missG | 31 | 01-07-2016 18:04 | |
De Kantine |
Gezocht: jongeren voor platform rond oorsuizen bertlec | 4 | 11-09-2014 20:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oorsuizen (bedoel niet de kwaal) anjali | 19 | 08-05-2009 22:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vreemde oorsuis Badmutssssss | 7 | 28-10-2006 15:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oorsuizen/piep Anne | 2 | 20-08-2005 21:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
oorsuis goodfella | 13 | 30-12-2004 17:22 |