Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2003, 16:25
deczo
deczo is offline
Hoi weet iemand een site waar ik gratis auto voor de sims kan downloaden veel auto's !!! ook bmw en ferarri
Advertentie
Oud 13-10-2003, 16:26
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nou, je kan er toch niets meer dan die dingen in de tuin zetten, of ze moeten dat veranderd hebben tegenwoordig..
Oud 13-10-2003, 16:27
deczo
deczo is offline
ja dat weet ik maar waar kan je ze dan downloaden
Oud 13-10-2003, 17:45
faan
faan is offline
www.google.com

Z*CHT

typ maar dingen in zoals: cars, the sims, livin' large ofzo kweet niet welke je hebt.. er rollen genoeg sites uit
Oud 13-10-2003, 17:48
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
kan dat dan? die autos moet je toch halen zeg maar? als je sim een goede baan heeft krijg ie vanzelf een betere auto... Moet je gewoon een sim downloaden die een goede baan heeft dus lijkt me......
Oud 13-10-2003, 18:23
ice-dive
ice-dive is offline
Oud 13-10-2003, 18:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Dat is de auto die je ophaalt om naar het werk te gaan..

Maar je hebt dus ook objecten die je erbij kunt pleuren die eruit zien als een auto.

Vreemd spel trouwens, als je een personage geen enkel punt geeft op dingen van z'n persoonlijkheid dan worden het hele vreemde figuren. Eentje had een baan en ging uit zichzelf de rest van de dag koffie drinken. Een ander zat in z'n stinkende onderbroek op de bank en vrat alleen maar chips.
Oud 13-10-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 13-10-2003 @ 19:25:
Eentje had een baan en ging uit zichzelf de rest van de dag koffie drinken.
Wat een leven.
Oud 13-10-2003, 20:39
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 13-10-2003 @ 19:25:
Een ander zat in z'n stinkende onderbroek op de bank en vrat alleen maar chips.
Sounds like Al Bundy
Oud 13-10-2003, 20:46
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
het is zowiezo een spel waar je je na verloop van tijd erg aan kunt gaan ergeren vind ik.
Neem nou b.v. een sim die promotie maakt steeds meer moet gaan studeren en trainen om nog een promotie te maken, of zn baan te behouden. Ook nog elke keer op tijd op het werk moet komen.

Op een gegeven moment wordt die sim helemaal depressief slaapt ie niet meer, gaat niet meer naar zn werk slaapt op de stoep enz enz..........

kortom het lijkt heel leuk maar der is geen reet aan eigelijk.
daarom heb ik ook alleen maar de allereerste versie en heb ik de moeite niet genomen om ook maar 1 uitbreiding te installeren....
elke uitbreiding wordt het steeds gekker..... maar leuker nee!

er komt ookal een nieuwe sims trouwens he? die schijnt wel wat vernieuwender te zijn met een nieuwe engine enz....
Sims zouden ook een stuk minder houterig overkomen.
maarja komt natuurlijk op hetzelfde neer
Oud 14-10-2003, 09:37
deczo
deczo is offline
Ja Allemaal harstikke leuk alleen heb ik nog steed geen antwoord op mijn vraag gekregen en ja ik heb google al gebruikt weet je hoeveel dat er zijn en heb er ook al een paar bekeken maar weet iemand hier een goeie site waar je veel auto's voor de sims kan downloaden zoals bwm en ferrari
Oud 14-10-2003, 10:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nee dat weten we niet.
En volgens mij zijn er ook niet zoveel, omdat 't een nogal nutteloos object is.
Oud 14-10-2003, 12:46
MikeyMo
MikeyMo is offline
wat heb je eraan...(?)
Oud 15-10-2003, 09:29
deczo
deczo is offline
Gelieve niet op dit bericht te antwoorden indien je geen site weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 15-10-2003, 11:17
Freshh~
Freshh~ is offline
nee ik weet geen site
Oud 15-10-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 13-10-2003 @ 21:46:
het is zowiezo een spel waar je je na verloop van tijd erg aan kunt gaan ergeren vind ik.
Neem nou b.v. een sim die promotie maakt steeds meer moet gaan studeren en trainen om nog een promotie te maken, of zn baan te behouden. Ook nog elke keer op tijd op het werk moet komen.

Op een gegeven moment wordt die sim helemaal depressief slaapt ie niet meer, gaat niet meer naar zn werk slaapt op de stoep enz enz..........

kortom het lijkt heel leuk maar der is geen reet aan eigelijk.
daarom heb ik ook alleen maar de allereerste versie en heb ik de moeite niet genomen om ook maar 1 uitbreiding te installeren....
elke uitbreiding wordt het steeds gekker..... maar leuker nee!

er komt ookal een nieuwe sims trouwens he? die schijnt wel wat vernieuwender te zijn met een nieuwe engine enz....
Sims zouden ook een stuk minder houterig overkomen.
maarja komt natuurlijk op hetzelfde neer
*moet even reageren*

Dit kan je heel slim aanpakken; laat je Sim zo nu en dan 1 dag thuis; dan kan hij bijkomen of wat studeren, heel handig. Pas wanneer de Sim twee dagen achter elkaar thuis blijft, wordt hij ontslagen. Dus zo af en toe een dagje rust kan best
Oud 16-10-2003, 16:13
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
deczo schreef op 15-10-2003 @ 10:29:
Gelieve niet op dit bericht te antwoorden indien je geen site weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ow dus ik mag dit niet doen? ah sorry man!

LOL nu staat dit ding weer boven aan en gaat die deczo weer kijke och wat ben ik toch gemeen
Oud 16-10-2003, 22:51
Not for Sale
Not for Sale is offline
Jij bent echt sneu
Ze zeggen toch allemaal : GOOGLE...
Leer hoe je dat gebruikt.

Ik typ in "cars for the sims"
en ik krijg bergen nuttige links

zoals:

http://compsimgames.about.com/cs/the...esims_cars.htm
http://www.cheapesthost.us/directory...ms/index.shtml
http://www.ezatta.com/computers/list...ms/index.shtml