Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier misschien?
|
Bij feedback op de ceintuurbaan hebben ze ze zeker weten.
www.feedback.nl met trein van centraal richting utrecht/gouda en dan station noord uitstappen....je komt er al langs met de trein.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je een echte wil zou je naar een aboriginal art museum kunnen gaan(kweenie of ze die in Rotjeknor hebben).
Die op van die festivals die je voor een prikkie kunt kopen zijn niet echt(uitzonderingen daargelaten). Als je dat niet uitmaakt kun je natuurlijk altijd een neppe kopen. Ik heb er 1 vanuit Australie meegenomen, gekocht in een reservaat van de blackfella's(zo noemen ze zichzelf). Als je een beetje geinteresseerd bent leren ze het je gelijk en krijg je een heel hoop extra info. Bijv. over wat de motieven en schilderingen en kleuren op je didgeridoo betekenen en nog veel meer. Ik kan het niet meer btw. Je moet het zeker wel blijven doen als je het pas net kan anders verleer je het zo. Nu heb ik hem gewoon als aandenken.
||
Citaat:
Ik heb het een en ander geleerd van een ex-collega die een tijdje in Australie gewoond heeft als zwerver eigenlijk. Die had zn eigen didg geplukt en gemaakt, had die echt goed gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
koop een boom en een doos insecten en stop ze in een hok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik krijg nog steeds wel het goede geluid eruit alleen dat ademen is het moeilijke gedeelte. Ook al heb je het onder de knie, dan kun je het niet gelijk uren achter elkaar, dat moet je oefenen en uitbouwen en dat heb ik niet gedaan en ben het toen verleerd. En m'n didgeridoo is nu eigenlijk te klein om om te spelen voor mij. Dat is ook iets waar je op moet letten, maat van het mondstuk en de lengte enzo. Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar er zit verschil in en dat kunnen die blackfella's je precies aanmeten, krijg je em gewoon goed op maat. Ik ben uit m'n didgeridoo gegroeid, om het zo maar te zeggen.
|
![]() |
|
|