![]() |
|
Heya lui, ik hoop dat jullie me weer 'ns uit de brand kunnen helpen
zoals je misschien weet, maakt MSN Messenger tegenwoordig gebruik van een nieuwe inlog methode, daarbij hoort ook het openen van een socket via SSL Ik ben bezig met het programmeren van een MSN Messenger clone in mIRC, en moet dus een SSL-socket openen. Ik heb op internet gezocht, en kwam stunnel tegen, wat ik op mijn computer maar niet aan de gang krijg (Failed to open configuration file stunnel.conf) Nu is mijn vraag, is er een andere methode om tog een SSL-secured socket te openen? Of kan iemand mij vertellen hoe ik stunnel aan de gang krijg op me WinXP? (Ik heb dus NIX aan stuntour.dll of DotIRC, omdat ik niet met een IRC server met SSL wil connecten, maar een socket openen met SSL) tia mIRC 6.12 btw EDIT: Nee, mIRC heeft standaard geen SSL functie, en die zal ook niet worden gemaakt
Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 12:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat klopt, maar die DLL's moeten natuurlijk wel voor mIRC gebouwd zijn ik heb na veel pijn en moeite (waarschijlijk) een SSL connectie open (dit weet ik nog niet zeker omdat de socket wel geopend is, maar ik ff niet weet wat ik door moet sturen ![]() dankzij http://www.blabber.net/info/ssl/index.php werkt het nu thanks tog voor elke hulp, en mocht het alsnog niet werken, laat ik het wel ff weten ![]()
|
![]() |
|
|