Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 14:21
simple creed
simple creed is offline
22 februari 2002 was echt een dag uit mijn leven die ik het liefst wil vergeten. Mijn ex maakte het uit. Het weekend daarvoor hadden we nog een superweekend niets leek erop dat het fout zou gaan. Alles was supergoed en hij zei dat hij me nooit meer kwijt wilde. En in een keer was het uit. Hij zei dat hij niets meer voor me voelde. Hij had ook een lekkere timing. Mijn ouders zaten in Italie, mijn zus woont ook niet meer thuis en ik moest keihard leren voor mijn schoolexamens die ik de week erna had. Ik heb me nog nooit zo leeg gevoeld. Kreeg geen steun van vrienden en niets niet. Ik stond er helemaal alleen voor.

Maar nu zijn mijn gevoelens voor hem nog steeds niet verdwenen. We hebben namelijk nog kontact en het gaat best goed maar ik kan me ook zo aan hem ergeren.Hij maakt heel vaak kwetsende opmerkingen en dan heeft hij dat weer niet door. wordt ik weer boos en hebben we weer ruzie. Eigenlijk zou ik hem nog steeds terugwillen. (ik wel een paar weken een ander gehad maar ik wou hem terug) Maar hij wil mij niet terug en voor mij zou het ook beter zijn als het niet zo is. Maar ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen. Gewoon daarheen gaan (hij woont in brabant en ik in Noord-flevoland). Het kontact helemaal verbreken. Hem gewoon niet meer zo serieus nemen.

Ik mis hem gewoon zo....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 14:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
simple creed schreef:
Alles was supergoed en hij zei dat hij me nooit meer kwijt wilde. En in een keer was het uit. Hij zei dat hij niets meer voor me voelde.
Echt kut zeg... Ik begrijp dat soort mensen dus echt niet...hoe kan een gevoel nou van de een op de andere dag verdwijnen dat is mij nou nog nooit overkomen...kijk dat het geleidelijk verdwijnt ok maar dit? Die zijn blijkbaar niet in staat te snappen wat een echte relatie inhoudt...
Oud 22-04-2002, 19:06
CleoWoman
CleoWoman is offline
Hey meis, 'k heb het zelfde meegemaakt! Het voelt echt super kut hij heeft je zomaar in de steek gelaten! En 1 ding niet teruggaan hij is je niet waard!! Het zijn gevoelens die jij niet zomaar kan uitschakelen en dat is die pijn. Duz nu nog niet contact hebben lijkt me beter, maar als je er nog een keer ff over wil praten: trek maar aan de bel! Doeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten