Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb hier twee boekenkasten, allebei van de ikea. Helaas zijn beide kasten vol, en dientmijn klerenkast nu ook als boekenkast. Te erg. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Andere mensen hebben geen geld omdat ze roken of teveel kleren kopen of teveel uitgaan... ik koop teveel boeken. Allemachtig, hoe sneu kun je zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij ook al? ![]()
|
Owww, dit ken ik zo! Ik koop ook bijna alle boeken die ik voor school heb gelezen, gewoon omdat ik dat mooi vind en omdat ik aspiraties heb voor een gehele wand met boeken in mijn toekomstige huis, dat vind ik werkelijk goddelijk!
En dan kijken vriendinnen me altijd zo gek aan: heb je nou alweeeer een boek gekocht? wat moet je nou met boeken? En dat snap ik dan niet, want wat is er nou mooier dan vanuit je bed uitzicht hebben op een wand met boeken en daarnaast een volgestouwde boekenkast! Niks, zeg ik je! ![]() [edit] Mijn mooiste boeken zijn een hele dure uitgave van de Lord of the Rings (van mn paps gehad), al mijn Harry Mulisch & Leon de Winter boeken ( ![]()
Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 15:47. |
![]() |
|
"What piece of work is a man", een Hongaars boek met quotes (op de linkerbladzij in het Hongaars en de rechter in het Engels) van de werken van Shakespeare.
Is überhaupt maar 1x gedrukt, dus 1e druk. Gekregen als cadeau, met een stoffen voorkant, bordeaurood. Er zit mooi een plastic hoesje omheen zodat de kaft niet beschadigt, et voila. Dat is mijn trots...
|
![]() |
Mooie boeken?
Een stel sprookjesboeken die ik afgelopen week heb gekocht, om de mooie linnen omslagen, en om de zwart/wit tekeningen binnenin. Meestal koop ik pockets...heb domweg geen ruimte voor mooie (maar meestal grotere) hardcover uitgaven op m'n kleine hokkie. Oude boeken? M'n Middelnederlands Handwoordenboek uit 1932...da's alles ![]() Bijzonder? Opperlandse Taal- en Letterkunde ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben een verhaal aan het schrijven cactus metro | 7 | 02-05-2004 18:45 | |
Psychologie |
Steun aan Literatuur kleinedraak | 21 | 10-05-2003 18:50 | |
ARTistiek |
(ik heb nog geen titel) Vervolg verhaal! fruitmand | 5 | 17-11-2001 09:30 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |