![]() |
|
Uhh, doe niet wat je niet wil.
![]() ![]() Mark ![]()
|
Verwijderd
|
Het normaals is als je hem eerst vijf keer achter elkaar pijpt waarbij hij niets doet en dan seks hebben, hierna moet je minstens twee maanden wachten voor hij jou mag vingeren of beffen en minstens drie voordat je hem af mag trekken.
Nee dus, gewoon doen wat je wilt op het moment dat je dat wilt. |
![]() |
|
meestal doe je als je wat jonger bent voorzichtig aan en doe je het ook rustiger aan.
maar naarmate je ouder word en je waarschijnlijk al meer ervaring hebt met sex , dan is het ook niet meer zo'n "big deal" en ga je al veel sneller all the way mey een jongen of meisje die je leuk vind. denk ik ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het voor de seks opzich beter is als je eerst wat andere verichtingen doet. Op die manier ben je meer opgewonden, wat waarschijnlijk zal leiden tot betere seks. Trouwens er bestaat een kans dat jij de eerste keer niet klaarkomt door "het" als je vriend dan eerst andere verichtingen vericht is de kans groter dat jullie allebei aan je trekken komen.
|
zlef ben ik groot voorstander van eerst elkaars lichaam goed verkennen om precies te kijken wat jullie lekker vinden bij elkaar en van elkaar en daarna pas all the way te gaan. Dan is de eerste ker met elkaar (of in het lagemeen de eerste keer) vaak iets minder tja... hoe beschrijf je dat... klungelig is niet het goede woord, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als ik nog maagd zou zijn dan zou ik het wat rustiger aan doen, voordat ik er spijt van zou krijgen.
Als ik geen maagd meer zou zijn (wat ik ook niet meer ben) dan zou het liggen aan de man/ jongen in kwestie, en de situatie (hoe geil ik ben) en wellicht ook aan het feit of er condooms voorhanden zijn.......dat heb ik wel verzuimd bij de 2e jongen (en tevens laatste) waarmee ik naar bed ging....en was achteraf kei-bang iets opgelopen te hebben...dus ik zou het in het vervolg hopelijk toch wel veilig doen of anders niet.....hehe hoop ik dan...dat ik me kan bedwingen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat de laatste tijd vooral gebruikelijk is:
Zodra je elkaar ziet geef je elkaar de hand, grijpt naar elkaar kruis, vervolgens naar de opening van de broek en trekt deze uit. Terwijl de man met een hand de vrouw zo nat mogelijk maakt trekt de vrouw zijn onderkleding naar beneden en zodra dat gebeurd is volgt de penetratie. Het gebeurt zelden anders. |
![]() |
|
Doe dingen als je jezelf er ok bij voelt..
Bij mij duurde het een poos voordat we all teh way gingen.. eerst elkaars lichaam verkennen, wat verwennen, lief zijn voor elkaar en dan vragen of hij echt zkr weten verder wou.. ( was eerste keer voor ons)
|
![]() |
Toen ik nog niet (zo) ervaren was, ging ik absoluut niet meteen all the way. Ik liet het allemaal een beetje op me afkomen.
Nu heb ik er geen problemen meer mee om al snel met iemand in bed te belanden, als er maar wederzijdse aantrekkingskracht is. Je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt, ga dan niet verder. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Eerste keer wordt speciaal ..., Maar ... VELOCITY | 102 | 22-12-2005 13:39 | |
Seksualiteit |
Hoever ga je op je eerste date? Verwijderd | 60 | 27-07-2005 17:49 | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Het grote met-hoeveel-heb-jij-gezoend topic Mindfields | 498 | 13-03-2004 09:28 | |
Seksualiteit |
Als je ouder bent: in 1 keer all the way? Femmy | 19 | 02-02-2003 19:10 | |
Seksualiteit |
donker = spannend Sask!a | 38 | 18-12-2002 21:50 |