Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 13:19
i'mstronger
i'mstronger is offline
okeej, ffn vraagje, als je net een vriend hebt, en je wilt het voor het eerst met hem doen. Dan ben je dus aan het zoenen enz, maar wat is dan normaal, dat je HET meteen doet, of eerst wat andere 'verrichtingen' daarvoor, ik ben niet zo ervaren, duz, wat is het 'normaalst'? Hoe deden jullie dat?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 13:33
Marengo
Marengo is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 19-10-2003 @ 14:19:
okeej, ffn vraagje, als je net een vriend hebt, en je wilt het voor het eerst met hem doen. Dan ben je dus aan het zoenen enz, maar wat is dan normaal, dat je HET meteen doet, of eerst wat andere 'verrichtingen' daarvoor, ik ben niet zo ervaren, duz, wat is het 'normaalst'? Hoe deden jullie dat?
Do it when U feel like it
Oud 19-10-2003, 13:52
Thomas
Thomas is offline
Je moet gewoon alleen datgene doen waar jullie je goed bij voelen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:02
Mark
Mark is offline
Uhh, doe niet wat je niet wil. Vraag wat hij wil, dat klinkt stom, maar daar kun je gewoon over praten hoor. Je hoeft echt niet meteen de eerste avond op je rug te gaan liggen. Als hij dat wel wil en jij niet dan moet hij dat gewoon accepteren. Als ie je echt leuk vind begrijpt hij dat wel.

Mark
Oud 19-10-2003, 14:25
Verwijderd
Het normaals is als je hem eerst vijf keer achter elkaar pijpt waarbij hij niets doet en dan seks hebben, hierna moet je minstens twee maanden wachten voor hij jou mag vingeren of beffen en minstens drie voordat je hem af mag trekken.

Nee dus, gewoon doen wat je wilt op het moment dat je dat wilt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:27
David
David is offline
meestal doe je als je wat jonger bent voorzichtig aan en doe je het ook rustiger aan.

maar naarmate je ouder word en je waarschijnlijk al meer ervaring hebt met sex , dan is het ook niet meer zo'n "big deal" en ga je al veel sneller all the way mey een jongen of meisje die je leuk vind.

denk ik
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:26
tegenverveling
tegenverveling is offline
Ik denk dat het voor de seks opzich beter is als je eerst wat andere verichtingen doet. Op die manier ben je meer opgewonden, wat waarschijnlijk zal leiden tot betere seks. Trouwens er bestaat een kans dat jij de eerste keer niet klaarkomt door "het" als je vriend dan eerst andere verichtingen vericht is de kans groter dat jullie allebei aan je trekken komen.
Oud 22-10-2003, 15:31
AngelLena
AngelLena is offline
zlef ben ik groot voorstander van eerst elkaars lichaam goed verkennen om precies te kijken wat jullie lekker vinden bij elkaar en van elkaar en daarna pas all the way te gaan. Dan is de eerste ker met elkaar (of in het lagemeen de eerste keer) vaak iets minder tja... hoe beschrijf je dat... klungelig is niet het goede woord, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Oud 22-10-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 22-10-2003 @ 16:31:
zlef ben ik groot voorstander van eerst elkaars lichaam goed verkennen om precies te kijken wat jullie lekker vinden bij elkaar en van elkaar en daarna pas all the way te gaan. Dan is de eerste ker met elkaar (of in het lagemeen de eerste keer) vaak iets minder tja... hoe beschrijf je dat... klungelig is niet het goede woord, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
minder op elkaars lijf gericht je weet dan psies wat je aar je bij elkaar moet zijn zeg maar
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:58
Freeway Fawn
Freeway Fawn is offline
Meteen erop, mnee. eerst wat aanpielen is wel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 16:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 22-10-2003 @ 16:51:
minder op elkaars lijf gericht je weet dan psies wat je aar je bij elkaar moet zijn zeg maar
ja zoiets bedoel ik ja
Oud 22-10-2003, 17:49
STP
STP is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-10-2003 @ 15:25:
gewoon doen wat je wilt op het moment dat je dat wilt.
Oud 22-10-2003, 18:03
Verwijderd
COMMUNICEREN!

doh.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:22
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Als ik nog maagd zou zijn dan zou ik het wat rustiger aan doen, voordat ik er spijt van zou krijgen.

Als ik geen maagd meer zou zijn (wat ik ook niet meer ben) dan zou het liggen aan de man/ jongen in kwestie, en de situatie (hoe geil ik ben) en wellicht ook aan het feit of er condooms voorhanden zijn.......dat heb ik wel verzuimd bij de 2e jongen (en tevens laatste) waarmee ik naar bed ging....en was achteraf kei-bang iets opgelopen te hebben...dus ik zou het in het vervolg hopelijk toch wel veilig doen of anders niet.....hehe hoop ik dan...dat ik me kan bedwingen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:22
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 22-10-2003 @ 23:22:
Als ik nog maagd zou zijn dan zou ik het wat rustiger aan doen, voordat ik er spijt van zou krijgen.

Als ik geen maagd meer zou zijn (wat ik ook niet meer ben) dan zou het liggen aan de man/ jongen in kwestie (wat voel ik voor hem? Is ie aantrekkelijk etc.), en de situatie (hoe geil ik ben) en wellicht ook aan het feit of er condooms voorhanden zijn.......dat heb ik wel verzuimd bij de 2e jongen (en tevens laatste) waarmee ik naar bed ging....en was achteraf kei-bang iets opgelopen te hebben...dus ik zou het in het vervolg hopelijk toch wel veilig doen of anders niet.....hehe hoop ik dan...dat ik me kan bedwingen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:43
Verwijderd
Wat de laatste tijd vooral gebruikelijk is:

Zodra je elkaar ziet geef je elkaar de hand, grijpt naar elkaar kruis, vervolgens naar de opening van de broek en trekt deze uit. Terwijl de man met een hand de vrouw zo nat mogelijk maakt trekt de vrouw zijn onderkleding naar beneden en zodra dat gebeurd is volgt de penetratie. Het gebeurt zelden anders.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:15
josdebos
josdebos is offline
mmm.. dan heb ik u nog niet ontmoet geloof ik!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:26
Punkygirl
Punkygirl is offline
Doe dingen als je jezelf er ok bij voelt..

Bij mij duurde het een poos voordat we all teh way gingen.. eerst elkaars lichaam verkennen, wat verwennen, lief zijn voor elkaar en dan vragen of hij echt zkr weten verder wou..
( was eerste keer voor ons)
Oud 23-10-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
josdebos schreef op 23-10-2003 @ 14:15:
mmm.. dan heb ik u nog niet ontmoet geloof ik!

Daar kunnen we wel wat aan doen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:27
KiMZz
KiMZz is offline
Gewoon subtiele hints geven en kijken hoe de ander erop reageert...
Oud 23-10-2003, 16:58
Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
bij mij ging me vriendin opeens eerst "voelen" en daarna met de volle hand in. Best cool.. Wel onwennig eerst
Oud 23-10-2003, 19:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Toen ik nog niet (zo) ervaren was, ging ik absoluut niet meteen all the way. Ik liet het allemaal een beetje op me afkomen.
Nu heb ik er geen problemen meer mee om al snel met iemand in bed te belanden, als er maar wederzijdse aantrekkingskracht is.
Je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt, ga dan niet verder.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:39
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 23-10-2003 @ 20:54:
Toen ik nog niet (zo) ervaren was, ging ik absoluut niet meteen all the way. Ik liet het allemaal een beetje op me afkomen.
Nu heb ik er geen problemen meer mee om al snel met iemand in bed te belanden, als er maar wederzijdse aantrekkingskracht is.
Je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt, ga dan niet verder.
Als vanouds: eens
Oud 24-10-2003, 08:12
Verwijderd
Toen ik nog maagd was deed ik het na 3 weken met hem..

Daarna steeds meteen all the way zodra de gelegenheid zich voordeed
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 08:52
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik ging altijd eerst all the way.. en daarna al dat andere.
Maar je moet gewoon doen wat je zelf wilt, er zijn geen regeltjes hiervoor.

Regels voor berichten