Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 19:55
Verwijderd
Hay hay, ik ben Pientje, en ik wilde graag weten of er hier iemand is die n werk stuk heeft gemaakt over de Evolutiej theorie. Ik geloof er niet in, maar ik wil graag reactiejs van mensen die er wél in geloven. Dit zou ik namelijk dan kunnen toevoegen eraan. Heel veel Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 20:38
Verwijderd
Heey Dankje, kannik weer verder met mijn werkstukje! Ik dacht, achja, biologie, dat gaat hierheen. Niet eraan gedacht dat levensbeschouwing daar wat mee te maken heeft!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 13:46
ekki
ekki is offline
mijn pws over de evolutietheorie:

http://www.scholieren.com/~ekki/evolutie

overigens geloof ik in beiden, dus niet ALLEEN MAAR de evolutietheorie (niet dat dat hier boeit...).
Oud 16-10-2003, 17:43
damaetas
damaetas is offline
je gelooft niet in de evolutietheorie? nuja, daar is het een theorie voor natuurlijk.
hopelijk ben je dan geen creationist, daar wordt ik zo moe van. en dan zal ik ook nog es wat argumenten pro moeten posten, vrees ik, datmoet dan van mijn geologisch- en wetenschappelijkheid
Oud 16-10-2003, 19:41
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 15-10-2003 @ 21:38:
Heey Dankje, kannik weer verder met mijn werkstukje! Ik dacht, achja, biologie, dat gaat hierheen. Niet eraan gedacht dat levensbeschouwing daar wat mee te maken heeft!
Hoe kun je dan zo'n mening vormen!?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:59
Ieke
Ieke is offline
Ik heb laatst voor mijn studie biologie een artikel geschreven over de evolutietheorie. Als je het wil hebben moet je me maar pmmen ofzo.
Na mijn college's over evolutie moet ik zeggen dat het me de meest aanemelijke lijkt. Maar als je gaat bekijken wat we nu werkelijk zeker weten is dat heel erg wijnig. Maar het is een historisch proces, dus je kan het nooit overdoen. Dat betekent weer dat er niets te bewijzen valt, dus het altijd theorie blijft, allemaal.
Verder is het wel zo dat wat je op de middelbare school leert vrij achterhaalt is, ze zijn een stuk verder.
Oud 17-10-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 16-10-2003 @ 20:41:
Hoe kun je dan zo'n mening vormen!?
Huh?? Sorry, ik vat je even niet
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 16-10-2003 @ 20:59:
Als je het wil hebben moet je me maar pmmen ofzo.
Hummz, tkan komme omdak net nieuw ben bij forum.scholieren of misschien oowk wel omdat ik n beetje blond ben Maar, was PMMEN?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Pientjeuh schreef op 20-10-2003 @ 15:12:
Hummz, tkan komme omdak net nieuw ben bij forum.scholieren of misschien oowk wel omdat ik n beetje blond ben Maar, was PMMEN?
private message...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:30
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 17-10-2003 @ 11:23:
Huh?? Sorry, ik vat je even niet
Dat je de hele achtergrond niet weet maar dat je wel zo'n mening kan vormen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:03
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 20-10-2003 @ 15:12:
Nou, je mag ook mailen, msnnen, hier een berichtje plaatsen, wat je wil
Reageren

Regels voor berichten