Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat nog echt op mijn lijstje staat dit jaar: Nieuwjaarscross 8 km crossloop (deze kan je onderhand doorstrepen, die heb ik net gelopen!) Bergrace by night: Bijna 13 km 10 Km van Almere: Je hebt ook een 5 km, een 21 km, en een 42 km voor de liefhebber! ![]() Dam tot dam loop: iets meer dan 16 km. Marathon van Amsterdam: ik wil daar of de 10 km gaan doen of de halve marathon. De zeven heuvelen loop Deze nog onder voorbehoud, weet nog niet zeker of ik mee ga doen.
||
Citaat:
Die komt namelijk ongeveer langs mijn huis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zit je bij een atletiekvereniging? |
![]() |
|
Ik heb heel lang op atletiek gezeten en elk jaar deed ik mee aan cross competities en losse crosses. Als ik er nu op terugkijk haat ik het echt. Ijskoud, overal pijn...neej doe mij maar voetbal.
Tot me tiende liep ik altijd 2,5 kilometer en tot me 12e de 5. Toen ben ik gestopt. Ik weet wel nog een keer, ik liep in een kopgroep waaruit ik en nog zon andere kerel. En die andere hijgde dus heel hard. Op een gegeven moment komt er zon "paardhindernis", zon paaltje een halve meter van de grond. En daarachter een modderplas. Ik zie die kerel echt met zijn voet blijven haken achter dat paaltje en recht met zen gezicht zo in de modder ![]() Dat was wel zon btje mijn hoogtepunt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() voor tijden en uitslagen e.d. van mij zie: http://www.teamdistancerunners.nl/at...php?atleetid=8 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ja, ben de hele maand december naar Kenia geweest. Eerst in het kamp van Lornah Kiplagat gezeten waar o.a. ook de Nederlandse Olympische selectie zat (Arnoud Okken, Brams Som, Gert-Jan Liefers enz) en wat andere internationale toppers, daarna naar ander kamp gegaan met de rest van onze trainingsgroep. Het was een hele ervaring. Met trainen daar, maar vooral ook hele levenservaring. De wereld daar is zo anders dan bij ons, gewoon niet voor te stellen. Dan is het mooi dat je dat soort dingen meemaakt doordat je aan hardlopen doet en daar dus eigenlijk komt om te trainen, en dat ook goed doet, maar ondertussen gewoon zoveel indrukken opdoet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik doe al un paar vele jaartjes atletiek, ben het voor het ogenblik wel wat beu, wegens te weinig variatie. crossen heb k vroeger veel gedaan, maar om eerlijk te zijn deed ik dat niet bepaald super graag, nu leg k me meer toe op piste (vooral springen en spurten) zowel indoor als outdoor. dat is nu eenmaal het voordeel aan atletiek, atletiek is nogal ruim: van hamerslingeren tot crossen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben 9e van NL tot 18jaar veldlopen, das n soort van crossloop, was n afstand van 5km, k loop elke dag 4km hard...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Houdt dit topic hoog zodat Onzin niet vergeet te hardlopen - en andere sporten Verwijderd | 500 | 29-12-2015 11:38 | |
Software & Hardware |
Problemen met nieuwe router Rachel | 7 | 12-09-2008 18:48 |