Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2004, 17:07
Overjoyed
Overjoyed is offline
Wie heeft 'r wel eens een crossloop gelopen? Ik ga morgen de nieuwjaars cross doen in Almere.
2,4,6,8 km, ik ga de 8 doen!
Meer mensen ervaringen met crossloop?
Oud 03-01-2004, 17:19
Eric
Eric is offline
ik heb er niet echt ervaringen mee, maar dat is toch een beetje door de modder rennen en zo? ben er ook een beetje voor aan het trainen alleen niet erg serieus en doelgericht, maar ga wel af en toe lopen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 17:20
Eric
Eric is offline
wat is je tijd normaal gesproken eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 12:26
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik heb net de 8 km cross gelopen in 41:30.
Ben wel tevreden, normaal gesproken loop ik 10 km over fietspaden en dergelijke in de 44/45 minuten!
25 januari de 10 engelse mijlen loop in Almere, ook een leuke loop, gewoon over de weg.
2,5 km, 5 km, 10 km, en 16,1 km (10 engelse mijlen)
Oud 04-01-2004, 13:43
Eric
Eric is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 04-01-2004 @ 13:26:
Ik heb net de 8 km cross gelopen in 41:30.
Ben wel tevreden, normaal gesproken loop ik 10 km over fietspaden en dergelijke in de 44/45 minuten!
25 januari de 10 engelse mijlen loop in Almere, ook een leuke loop, gewoon over de weg.
2,5 km, 5 km, 10 km, en 16,1 km (10 engelse mijlen)
netjes ! hoeveelste was je dan eigenlijk geworden? Ik zou willen dat ik zo'n conditie had...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 13:45
Xabzof
Xabzof is offline
TIP: Knoop je schoenen heel goed vast, ik heb ooit achter iemand gelopen en die liep in een modderplas en was zijn schoen kwijt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 13:51
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Da_fRise schreef op 04-01-2004 @ 14:45:
TIP: Knoop je schoenen heel goed vast, ik heb ooit achter iemand gelopen en die liep in een modderplas en was zijn schoen kwijt
Ik heb een keer 12,6 km achter een neger gelopen die alleen maar scheten liet, dat was ook geen pretje, aan één stuk door, dan moet je toch ophouden, hahaha

Wat nog echt op mijn lijstje staat dit jaar:

Nieuwjaarscross 8 km crossloop (deze kan je onderhand doorstrepen, die heb ik net gelopen!)
Bergrace by night: Bijna 13 km
10 Km van Almere: Je hebt ook een 5 km, een 21 km, en een 42 km voor de liefhebber!
Dam tot dam loop: iets meer dan 16 km.
Marathon van Amsterdam: ik wil daar of de 10 km gaan doen of de halve marathon.
De zeven heuvelen loop Deze nog onder voorbehoud, weet nog niet zeker of ik mee ga doen.
Oud 04-01-2004, 13:53
Overjoyed
Overjoyed is offline
Er bestaat iets van een herdenking die je krijgt als je 8 van de 10 klassiekers hebt gelopen, daarin zitten onder anderen, de bergrace by night (12,6 KM in Rhenen) Dam tot Dam loop (16,2 km in Amsterdam) en nog 8, wie weet wat die overige 8 zijn?
Oud 04-01-2004, 13:54
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik wil ook wel een keertje mee doen...
Er werd wel eens gezegt dat ik aan marathons mee moest gaan doen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 13:55
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 04-01-2004 @ 14:53:
Er bestaat iets van een herdenking die je krijgt als je 8 van de 10 klassiekers hebt gelopen, daarin zitten onder anderen, de bergrace by night (12,6 KM in Rhenen) Dam tot Dam loop (16,2 km in Amsterdam) en nog 8, wie weet wat die overige 8 zijn?
Heey die bergrace in rhenen gaat toch van De wageningse berg tot de grebberberg?

Die komt namelijk ongeveer langs mijn huis.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 15:22
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 04-01-2004 @ 14:55:
Heey die bergrace in rhenen gaat toch van De wageningse berg tot de grebberberg?

Die komt namelijk ongeveer langs mijn huis.
Inderdaad, 12,6 kilometer trouwens!
Oud 05-01-2004, 20:04
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 03-01-2004 @ 18:07:

Meer mensen ervaringen met crossloop?
ik loop ook crosslopen, maar hele korte, van rond de 3 km. Heb er dit seizoen 2 gelopen, de Warandeloop en de Sylvestercross. Dat zijn wedstrijden van het nationale crosscircuit. Warande was ik 10e en Sylvestercross 15e. De volgende cross die ik loopp is NK-cross.
Zit je bij een atletiekvereniging?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:22
Martjin
Martjin is offline
Ik heb heel lang op atletiek gezeten en elk jaar deed ik mee aan cross competities en losse crosses. Als ik er nu op terugkijk haat ik het echt. Ijskoud, overal pijn...neej doe mij maar voetbal.
Tot me tiende liep ik altijd 2,5 kilometer en tot me 12e de 5. Toen ben ik gestopt.

Ik weet wel nog een keer, ik liep in een kopgroep waaruit ik en nog zon andere kerel. En die andere hijgde dus heel hard. Op een gegeven moment komt er zon "paardhindernis", zon paaltje een halve meter van de grond. En daarachter een modderplas. Ik zie die kerel echt met zijn voet blijven haken achter dat paaltje en recht met zen gezicht zo in de modder

Dat was wel zon btje mijn hoogtepunt
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:28
Eric
Eric is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 05-01-2004 @ 21:04:
ik loop ook crosslopen, maar hele korte, van rond de 3 km. Heb er dit seizoen 2 gelopen, de Warandeloop en de Sylvestercross. Dat zijn wedstrijden van het nationale crosscircuit. Warande was ik 10e en Sylvestercross 15e. De volgende cross die ik loopp is NK-cross.
Zit je bij een atletiekvereniging?
wow hoog niveau! wat zijn je tijden?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:44
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Eric schreef op 06-01-2004 @ 15:28:
wow hoog niveau! wat zijn je tijden?
mag ook wel als je weet hoeveel ik er de laatste tijd voor doe

voor tijden en uitslagen e.d. van mij zie: http://www.teamdistancerunners.nl/at...php?atleetid=8
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:52
Eric
Eric is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 06-01-2004 @ 17:44:
mag ook wel als je weet hoeveel ik er de laatste tijd voor doe

voor tijden en uitslagen e.d. van mij zie: http://www.teamdistancerunners.nl/at...php?atleetid=8
kan wel zien aan je benen dat je er veel aan doet ja.... je tijden zijn trouwens echt super!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
voor tijden en uitslagen e.d. van mij zie: http://www.teamdistancerunners.nl/at...php?atleetid=8 [/B]
wow... das een zeer mooie foto
Oud 09-01-2004, 16:36
Eric
Eric is offline
Ben je in Kenia gaan trainen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:36
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Eric schreef op 09-01-2004 @ 17:36:
Ben je in Kenia gaan trainen?
jij leest de site goed

ja, ben de hele maand december naar Kenia geweest. Eerst in het kamp van Lornah Kiplagat gezeten waar o.a. ook de Nederlandse Olympische selectie zat (Arnoud Okken, Brams Som, Gert-Jan Liefers enz) en wat andere internationale toppers, daarna naar ander kamp gegaan met de rest van onze trainingsgroep. Het was een hele ervaring. Met trainen daar, maar vooral ook hele levenservaring. De wereld daar is zo anders dan bij ons, gewoon niet voor te stellen. Dan is het mooi dat je dat soort dingen meemaakt doordat je aan hardlopen doet en daar dus eigenlijk komt om te trainen, en dat ook goed doet, maar ondertussen gewoon zoveel indrukken opdoet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:58
Eric
Eric is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 09-01-2004 @ 20:36:
jij leest de site goed

ja, ben de hele maand december naar Kenia geweest. Eerst in het kamp van Lornah Kiplagat gezeten waar o.a. ook de Nederlandse Olympische selectie zat (Arnoud Okken, Brams Som, Gert-Jan Liefers enz) en wat andere internationale toppers, daarna naar ander kamp gegaan met de rest van onze trainingsgroep. Het was een hele ervaring. Met trainen daar, maar vooral ook hele levenservaring. De wereld daar is zo anders dan bij ons, gewoon niet voor te stellen. Dan is het mooi dat je dat soort dingen meemaakt doordat je aan hardlopen doet en daar dus eigenlijk komt om te trainen, en dat ook goed doet, maar ondertussen gewoon zoveel indrukken opdoet.
Kan me inderdaad voorstellen dat je daar heel veel van leert ja. Het is daar denk ik echt een hele andere wereld. Je hebt daar ook zeker getraind onder extreme omstandigheden? Maar ik zou zeggen petje af, als ik dat zo allemaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 21:14
laizy
laizy is offline
ik doe al un paar vele jaartjes atletiek, ben het voor het ogenblik wel wat beu, wegens te weinig variatie. crossen heb k vroeger veel gedaan, maar om eerlijk te zijn deed ik dat niet bepaald super graag, nu leg k me meer toe op piste (vooral springen en spurten) zowel indoor als outdoor. dat is nu eenmaal het voordeel aan atletiek, atletiek is nogal ruim: van hamerslingeren tot crossen
Oud 14-01-2004, 08:52
Eric
Eric is offline
Citaat:
laizy schreef op 10-01-2004 @ 22:14:
ik doe al un paar vele jaartjes atletiek, ben het voor het ogenblik wel wat beu, wegens te weinig variatie. crossen heb k vroeger veel gedaan, maar om eerlijk te zijn deed ik dat niet bepaald super graag, nu leg k me meer toe op piste (vooral springen en spurten) zowel indoor als outdoor. dat is nu eenmaal het voordeel aan atletiek, atletiek is nogal ruim: van hamerslingeren tot crossen
idd dat is ook het leuke eraan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:00
fayt-D
fayt-D is offline
Vroeger heb ik veel crossjes gedaan. Zelfs nog een keer officieus Nederlands kampioen geweest bij mn leeftijdscategorie en het jaar daarna 3e. Nu doe ik eigenlijk alleen horden en alle sprintonderdelen tot 400m.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:02
Tiño
Tiño is offline
ik ben 9e van NL tot 18jaar veldlopen, das n soort van crossloop, was n afstand van 5km, k loop elke dag 4km hard...
Reageren

Regels voor berichten