Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 13:12
light fighter
light fighter is offline
voor eht eerst sinds twee maand ik zie heel erg tegen morgen op. moet haar gaan uitleggen waarom ik weer een afspraak heb gemaakt en hoe dat komt. krijg sowieso al ruzie met haar. want dat had ik donderdag ook al

als mijn ouders nou eens normaal deden dan........
Advertentie
Oud 21-04-2002, 14:20
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
skatboard schreef:
voor eht eerst sinds twee maand ik zie heel erg tegen morgen op. moet haar gaan uitleggen waarom ik weer een afspraak heb gemaakt en hoe dat komt. krijg sowieso al ruzie met haar. want dat had ik donderdag ook al

als mijn ouders nou eens normaal deden dan........
Waarom ga je er op voorhand al van uit dat je weer ruzie met je counselor krijgt, en hoe komt het dat jullie afgelopen donderdag ruzie met elkaar hebben gehad?
Wat je zou kunnen doen is voor jezelf opschrijven wat je haar wilt vertellen en hoe om je zo op het gesprek van morgen voor te kunnen bereiden. Misschien dat je er dan ook wat minder tegen op ziet. Ik zal in ieder geval voor je duimen voor een goede afloop.
Oud 21-04-2002, 15:04
light fighter
light fighter is offline
ik had mijn huiswerk niet gedaan omdat ik er geen piep van snapte en ik was ook ziek geweest toen ze het uitlegde. dus ik had gezegd ik snap het het niet. en was vrij on geinterseerd. en toen zei zij van ja als je het niet direct begrijpt hoef je nog niet gelijk te zeggen dat je het niet snapt, blablablabla. in mijn hoofd heb ik ook op papier staan wat ik wil zeggen, maar dan steld ze weer vragen en dan gaat het heel anders. ik weet dat ik morgen steun genoeg heb, na dat gesprek van mijn vriendin.
Oud 22-04-2002, 06:10
Verwijderd
Als ik me niet vergis had je al een topic over de counselor, 'k weet dat dit weer iets nieuws is, maar zou je toch willen proberen het in 1 topic te houden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten