Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zwarte strepen van stoelen die over de grond schuiven kun je gewoon wegpoetsen met allesreiniger. Flink boenen met een doekje, duurt nog geen tien minuutjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De toplaag is nog geen mm dik, bestaande uit een vetlaag. Daaronder zit de print van je laminaat, met daaronder weer de HDF laag. Enfin, ontopic. Reinig het ZEKER niet met wasbenzine of spiritus, dat tast namelijk je vetlaag aan waardoor je je hele toplaag verneukt. Ga naar de betere doe het zelf zaak en koop daar laminaat reiniger. Deze moet het met goed boenen wel schoonkrijgen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ook een klein beetje verneukt een klein beetje van je toplaag.
Daarnaast ben ik hier helemaal niet commercieel bezig door de TS middel X of Y aan te raden, ik adviseer alleen wat hij het beste kan doen. Daarnaast zullen vlekken of wat dan ook zeker nog wel eens voorkomen dus laminaat reiniger kan zeker in de toekomst ook nog wel eens handig zijn. |
![]() |
|
Het zijn strepen van een bureaustoel, die wieltjes zijn van zwart keihard plastic. Ik had wel zo'n doorzichtige plastic mat eronder liggen ter bescherming van me laminaat, maar dat kreng bleef telkens niet goed liggen : \
Dat spul van HG heb ik ook al geprobeerd, werkte niet, evenals heet water en allesreiniger enz enz... Schuren, wasbenzine en al die andere agressieve troep lijkt me niet verstandig btw : P Maar iig bedankt voor al jullie tips! ![]() ![]()
|
|