Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 19:23
Compugreen
Compugreen is offline
Vraagje

Kheb dus dat scherm en het werkt. Ik weet niet of dat normaal is voor een lcd maar wanneer ik snel scrol wordt de telezen informatie onduidelijker, heeft dit zijn redenen? Kan men daar iets aan doen of is dit normaal voor een LCD?

Groetjes
ij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 21:04
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Compugreen schreef op 20-10-2003 @ 20:23:
Vraagje

Kheb dus dat scherm en het werkt. Ik weet niet of dat normaal is voor een lcd maar wanneer ik snel scrol wordt de telezen informatie onduidelijker, heeft dit zijn redenen? Kan men daar iets aan doen of is dit normaal voor een LCD?

Groetjes
ij
Denk het wel.. Want een LCD is lang zo snel niet als een CRT. Met heel oude laptops is dit nog erger die hebben een DSTN scherm, krijg je het zogenaamde stroperig effect bij snelle bewegingen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:20
Compugreen
Compugreen is offline
nog iets
kan dat zijn dat ik - de brightness verander - daar practisch niets of niets van merk?

is da ook normaal ? ehum

immers als ik een kaderke verschuif met de muis dan flikkeren de letters in de menu's een beetje, vb "bestand, bewerken , beeld , help" je weet wel...... toch wel storend

normaal?

groeten
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:43
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Compugreen schreef op 20-10-2003 @ 22:20:
nog iets
kan dat zijn dat ik - de brightness verander - daar practisch niets of niets van merk?

is da ook normaal ? ehum

immers als ik een kaderke verschuif met de muis dan flikkeren de letters in de menu's een beetje, vb "bestand, bewerken , beeld , help" je weet wel...... toch wel storend

normaal?

groeten
Dat doet mijn CRT zelfs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten