Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is soms best hinderlijk als iemand verliefd op je is als dat niet wederzijds is, maar zolang hij niet echt iets doet is er toch niks aan te doen. Hoe zie je zo'n waarschuwing voor je? Hooguit kan ze zelf tegen hem zeggen dat hij haar beter uit zijn hoofd kan zetten omdat het toch nooit iets zal worden. Als je gestalkt wordt, kan de politie ook vaak pas iets doen als je echt bedreigd wordt, niet als iemand bijvoorbeeld constant langs je huis fietst of bij je naar binnen gluurt.
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-10-2003 om 18:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De schoolleiding.. ![]() ![]() Maar geod, @Fooijdonk: Ik ben normaal wel zo'n tiep dat over direct at van zegt als ik iets irritant of vervelend vind, maar dit is wel ontzettend lullig als je dr iets over zegt, komt dirct zo hard aan.. Of hebben jullie tips om -subtiel- wat tegen hem te zeggen, als ie me weer nafluit oid?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik heb er tenminste een en je kan mijn niet verwijten dat het een verkeerde is
||
Citaat:
![]() Maar goed dan nog, je mag iemand niet pesten en als je last van iemand hebt dan hoort dat opgelost te worden evt. met de schoolleiding erbij. Als iemand een bord voor z'n kop heeft dan is dat misschien wel de manier... Vaag had het echt verkeerd gelezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sja, lastige situatie lijkt me....want ik vind t eerlijk gezegd ook nogal vergaan om hem te verbieden naar je te kijken aangezien dat niet meer realistisch is...je kan ook iemand niet verbieden verliefde gevoelens te hebben aangezien je daar geen echte macht over hebt...Je kan alleen maar negeren als je t mij vraagt, en niet naar hem kijken...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
zeurende mensen, negatieve praatjes hoe ga ik er mee om? polleke21 | 2 | 12-05-2010 15:06 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Seksualiteit |
allebei maagd hoe moet dat dan???:s gogirl_1988 | 9 | 21-11-2004 14:50 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageer ik daar op ? Meisje1 | 3 | 07-07-2003 16:31 | |
Psychologie |
Hoe moet je reageren? Elka | 8 | 11-11-2002 19:43 |