![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, zeker er is een verschil Kenny. Eerstens moet Nare Man echter door mij toegesproken worden. Beste Nare Man, de geestestoestand van Kenny is niet interessant voor dit topic, en uit dit topic is geenszins een zorgwekkende geestestoestand bij Kenny te concluderen. Wil jij immers beweren dat hij die in God gelooft bij de psychiater thuishoort? Dat mag, maar dan beweer ik op mijn beurt dat hij die niet de liefde van God in zich voelt, zeker iets mist in zijn leven. Welnu, bedoelde jij dat niet, waar haal jij dan het lef vandaan Kenny zo te beledigen en hem de psychiater rijp te achten? Is het soms jouw eigen angst voor mensen die anders zijn dan jij die jou dit ingeeft? Immers, als had jij liefde, dan zou jij hem toch met andere woorden op jouw overduidelijke mening wijzen?
Welnu, Kenny, je hebt gelijk als je dit zegt. De liefde van God kan zich uiten in seks, namelijk in die seks waarin wij elkaars ziel liefhebben en die wij ondernemen juist om zo dicht mogelijk bij elkaar te zijn. Die seks, waarin het lichaam enkel belangrijk is, omdat het van de ander is, en dat dat het van de ander is belangrijk is, vanwege onze diepe liefde voor de ander. Als jij het over beffen hebt beste Kenny; in principe moet zij niet onderscheiden worden van coïtus. Immers heeft God de mogelijkheid tot orale seks net zozeer gegeven als de mogelijkheid tot vaginale seks. Hoewel de eerste mogelijkheid niet nuttig is in biologisch opzicht, is zij zeker wel nuttig voor het delen van de liefde en het beminnen van de ander. Ook lichamelijkheid kan ons diep tot in de geest laten afdalen! Wat ik wel vrij zonde vind, is dat je beweert dat God de M boven de V heeft gesteld. (tenzij jij bedoelt de Moeder boven de Vader? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat is dit voor fucking bullshit...sex is gewoon liefde en op sommige momenten lust...en je moet geven en nemen...en laten we asjeblieft niet diepzinnig gaan doen over een beetje op en neer gerij en wie er volgens god wel veroordeeld is tot het geven van orale sex en wie niet, want dan daalt me libido zienderogen
|
![]() |
|||||
Citaat:
god geeft wel meer kwade verleidingen toch. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Goed verhaal van ocloraat (of zoiets ben even de naam kwijt).
Maar om even te reageren op Isa: De man over de vrouw.....hmm dan mag 'doggy style' dus ook, daar hangt de man immers ook over de vrouw heen in feite... Vandaag een docu gezien over 'de kont'. De 'Kont met een grote K' is weer in (borsten zijn uit). Dus doggy style neuken ook want dan heeft de man goed overzicht op de kont en de rest. De M boven de V......ja in het alfabet ja.....maar dan ook tot daar hehe. Enfin het is laat en ik ben rijp voor mijn bed geloof ik ![]() Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 23:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 24: Eurotrip en meer! AJMouse | 5 | 20-06-2004 17:40 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Stelling Abortus is moord. niceman1984 | 132 | 30-06-2003 19:26 | |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |