Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je het al eens met haar drover gehad? Ms heeft ze geen enkel idee dat het je dwarszit en zou anders wat meer tijd vrijmaken voor jou. Ieders prioriteiten liggen anders, maar dat betekent nog niet dat ze jou dan niet mist en alles.. Tuurlijk moet ze es dingen laten gaan voor jou maar dat ligt eraan wat voor dingen, gaat dat om een avondje tv kijken of om huiswerk? Zijn totaal verschillende dingen..
Denk dat je gwoon drover moet praten, lijkt me enige oplossing toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() M'n vriendin en ik wonen 300km van elkaar ofzow (Haarlem-Hengelo) maar ik zie haar meestal wel om de week ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik woon zo'n 140 km (2 uur teinen+1 uur extra vervoer) van mn vriend en zie hem elk weekend van vrijdagavond tot zondagmiddag, soms langer...
ik zou zeggen, praat er met haar over, want ze zal heus wel iets meer tijd hebben als 1 dag per week, en anders kan ze die heus wel maken |
![]() |
|
Ik vind het terecht als je zegt dat ze iets moet laten gaan.
Tis echt geen doen om elkaar weinig te zien. Daarom begin ik ook niet meer met relatie op lange afstand of in ieder geval met iemand die ik nooit zie. Heb nou een vriendje die ik heel vaak zie en hij maakt ook veel tijd voor me vrij |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ben ik gevaarlijk? JetMan | 45 | 22-08-2012 15:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Psychologie |
roddelen. ~~dolce~~ | 24 | 03-04-2004 01:58 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn vriendin en ex. oldt3 | 13 | 31-03-2004 17:43 | |
Psychologie |
gek van aandachttrekker in mijn klas..ik maak me zelf zo boos devilcat | 18 | 28-12-2003 23:39 | |
ARTistiek |
Een nieuw verhaal van mij: ik noem het maar Contact Anne | 9 | 01-11-2001 14:50 |