Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 18:34
zlatani9
zlatani9 is offline
Wat zou een gepaste straf zijn naar aanleiding van de overtredingen vandaag bij P$V - AJAX..
Alle beeldbuissupporters hebben het allemaal net gezien op Studio Sport dus kom maar op..

Ik vind Rafael 2.. T was een zware/domme/nutteloze overtreding maar hij werd ervoor wel flink hard geraakt door Bommel
Ik vind Bommel 3.. Hij raakte Rafael met de elleboog zonder dat er een bal in de buurt was en liet daarmee de wedstrijd uit de klauw lopen
Advertentie
Oud 26-10-2003, 18:43
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Ik denk uit oogpunt van de KNVB Van der Vaart 1 en Van Bommel niks aangezien die geen rood had gekregen en ik niet denk dat ze hem aan de hand van de beelden en het rapport van de scheids schorsen.

Maar zou wel terecht zijn als ik zo was Van der Vaart 1 en Van Bommel 2.
Oud 26-10-2003, 18:43
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Kan hier ook wel in lijkt me.
Daar gaat het ook over de schorsing van Kezman dus waarom zou er over deze 2 een nieuw apart topic geopent moeten worden.
Oud 26-10-2003, 18:45
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-10-2003 @ 19:43:
Kan hier ook wel in lijkt me.
Daar gaat het ook over de schorsing van Kezman dus waarom zou er over deze 2 een nieuw apart topic geopent moeten worden.
Daar verzuipt het zo in de onbelangrijke informatie over HC eredivisie.. of er moet een schorsingen topic komen.. Dat vindik wel een goede..
Oud 26-10-2003, 18:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 26-10-2003 @ 19:45:
Daar verzuipt het zo in de onbelangrijke informatie over HC eredivisie.. of er moet een schorsingen topic komen.. Dat vindik wel een goede..

Er zijn 2topic's over Kezman gesloten om de reden die ik net opgaf dus ik blijf bij mijn mening dat deze ook wel dicht mag.
Oud 26-10-2003, 18:53
Verwijderd
Dit kan best, zoals EmilioFCG al zei, in het topic van de eredivisie of in het topic van PSV-Ajax zelf. Daarbij is het nog helemaal niet zeker of er een straf komt, misschien wordt er helemaal niet moeilijk gedaan over een straf. Volgens mij kan dit topic best dicht.
Oud 26-10-2003, 19:12
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-10-2003 @ 19:53:
Dit kan best, zoals EmilioFCG al zei, in het topic van de eredivisie of in het topic van PSV-Ajax zelf. Daarbij is het nog helemaal niet zeker of er een straf komt, misschien wordt er helemaal niet moeilijk gedaan over een straf. Volgens mij kan dit topic best dicht.
En volgens mij moet ie open blijven
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten