Advertentie | |
|
![]() |
|
Hallo; het ligt er ook aan *hoe* die vent naar die meisjes kijkt he? Ik kan me best voorstellen als vriendin zijnde dat je er strontziek van word, als je vriend continue onafgebroken naar mooie meisjes zit te staren en dat je totaal geen aandacht meer krijgt.
Dat je het gevoel krijgt dat zodra een van die meisjes met hem zou gaan praten, hij je zou introduceren als je zusje. ![]() Een vriendje moet wel zo beschaafd zijn vind ik, om er op een of andere manier voor te zorgen dat z'n vriendin toch wel weet dat ze specialer is dan al die mooie meisjes daar. Ook al is het maar door af en toe te fluisteren dat zij ook mooi is; en dat hij van haar houd ed. 't Ligt er dus maar helemaal aan hoe die het doet, hoevaak die het doet, wat die er mee doet, hoe die tegenover ziglietje is. Sorry, maar als ik een vriendin heb, staar ik nauwelijks naar anderen; hoe mooi ze ook zijn. Al was het maar gewoon uit respect voor m'n vriendin en ik het ook niet tof zou vinden als zij haar ogen zou uitkijken naar 'n mooie vent. Maar ja, dat ben ik. |
![]() |
|
jah... ik kan me hier in wel verplaatsen, ik ben zelf ook heel jaloers, maar het gaat (voor mijn gevoel) nog net niet zo ver dat haar sociale leven door mij kapot gaat.. dat is wel erg.
maar als zij uit gaat, heb ik geen problemen mee, zit dan alleen wel thuis de hele tijd te denken van: "hm...stel dat ze nu dus met iemand anders aan het zoenen is en morgen weer heel blij hier naartoe komt?" maar vriendinnen van haar hebben al gezegd dat ze echt niet zo is... ga ik dan maar van uit ![]() -DaFrostyOne
||
Citaat:
scheelt heel wat ergenis en verdrietige mensjes
|
Natuurlijk mag mijn vriend naar andere meisjes kijken. Ik kijk toch ook naar andere mannen? En echt niet omdat ik ze hebben wil, ofzo. Ik heb hem, ik wil niemand anders, en dat weet 'ie. (Mag aannemen dat dat andersom ook zo is
![]() Ik zou me pas zorgen gaan maken als hij meer aandacht heeft voor die meisjes als voor jou. Want DAT zou ik zelf ook niet goedkeuren. Maar zolang hij aan het einde van de avond nog altijd met JOU mee naar huis gaat.. Big deal. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb gister ervaren dat je beter niet kunt uitgaan als je een relatie hebt... wat een verleidingen zeg!!!
![]() ![]() ![]() Misschien kunnen je iets anders gaan doen ipv uitgaan, een keer uit eten, naar de bios, winkelen, naar een museum or whatever ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|