Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 12:24
ziglietje
ziglietje is offline
hallo,
Hier ben ik weer, ik ga vanavond uit met mijn vriend, maar ik doe dat eigenlijk helemaal niet graag... en waarom?! wel, omdat er op fuiven mooie meisjes zijn,en mijn vriend kan zijn ogen er maar niet van afhouden,en ik voel mij dan altijd ZOO ellendig als ik mijn vriend zie zien naar die meisjes, ik heb er met hem al veel over gepraat, en hij zegt dat hij dat niet doet, maar ik zie wat ik zie he!! Wie kan mij hierbij helpen anders te denken!!! THX !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 12:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
er zijn genoeg mooie vrouwen en dan kijk je ff, niks mis mee toch? Helemaal blindstaren op iemand zal hij vast wel niet doen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 12:49
aansteker
aansteker is offline
Hij mag toch wel gewoon naar een mooi meisje kijken als hij die ziet ? Zolang hij er maar niks mee doet...
Jij zal vast ook wel is anar een mooie jonge kijken....
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:04
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
aansteker schreef op 18-10-2003 @ 13:49:

indd....
Oud 18-10-2003, 13:06
barbara.inc
barbara.inc is offline
Zucht...die kerels hier begrijpen er ook weer geen reet van he?
Een man mag best naar mooie meisjes kijken...zolang ik er maar niet bij ben! Als je uitgaat met je vriendin, ga je niet naar andere meisjes staan kijken...dat doe je maar mooi als je met je vrienden uitgaat!

Tja...en tegen jou kan ik alleen maar zeggen dat je moet proberen om je eroverheen te zetten...hij gaat toch weer met jou mee naar huis? Dus blijkbaar ben jij veel leuker dan dat ene knappe meisje waar hij dan even naar kijkt veel succes ermee
Oud 18-10-2003, 15:13
Verwijderd
Ach, zoals iemand ooit zei.. dat je op dieet bent betekent toch niet dat je niet op de menu kaart mag kijken?

Als hij trouwens zegt dat hij het niet doet, is hij zich er misschien wel helemaal niet van bewust? Ik bedoel.. kijkt hij richtingen uit waar mooie meisjes staan of is het echt zo dat er een meisje voorbij loopt en hij zn nek half verrekt met het haar nastaren?

Ik bedoel.. wanneer ik uitga kijk ik me blind op andere mensen, ook wanneer mn vriend er is. Dat heeft dan echter zelden iets te betekenen met mooiheid van een persoon. Gewoon dat iemand cool danst, of dat iemand leuke kleding aanheeft of een leuke uitstraling of om wat voor andere reden dan ook mijn aandacht trekt. Ongeacht geslacht, andere mensen zijn gewoon interessant! Maar mn vriend is de enige bij wie ik kriebels voel wanneer ik naar hem kijk, en das het verschil
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:28
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Als ik zie dat mijn vriendje naar andere meisjes kijkt maakt het me ook niet zoveel uit, bij hem is de lol er zo vanaf als ik ga zeggen van die heeft wel een dikke kont of jeetje wat ziet die eruit. Werkt wel.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:40
josdebos
josdebos is offline
nouw.. als ik dat zeg is het.. Ahhh jaloers!?!??!?!?
Nouw.. misschien ben ik dat ook wel een neetje dan, maar das toch juist alleen maar goed, dan betekend hij dus best wel veel voor me, en omgekeerd zegt hij ook wel es dat soort dingen dus..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:03
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
ziglietje schreef op 18-10-2003 @ 13:24:
hallo,
Hier ben ik weer, ik ga vanavond uit met mijn vriend, maar ik doe dat eigenlijk helemaal niet graag... en waarom?! wel, omdat er op fuiven mooie meisjes zijn,en mijn vriend kan zijn ogen er maar niet van afhouden,en ik voel mij dan altijd ZOO ellendig als ik mijn vriend zie zien naar die meisjes, ik heb er met hem al veel over gepraat, en hij zegt dat hij dat niet doet, maar ik zie wat ik zie he!! Wie kan mij hierbij helpen anders te denken!!! THX !!
zucht, je kunt hem moeilijk opsluiten het is toch niet erg dat hij naar een meisje kijkt? En ga anders gewoon niet mee hoef je ook niks te zien
Oud 20-10-2003, 17:14
Marcade
Marcade is offline
Hallo; het ligt er ook aan *hoe* die vent naar die meisjes kijkt he? Ik kan me best voorstellen als vriendin zijnde dat je er strontziek van word, als je vriend continue onafgebroken naar mooie meisjes zit te staren en dat je totaal geen aandacht meer krijgt.

Dat je het gevoel krijgt dat zodra een van die meisjes met hem zou gaan praten, hij je zou introduceren als je zusje.

Een vriendje moet wel zo beschaafd zijn vind ik, om er op een of andere manier voor te zorgen dat z'n vriendin toch wel weet dat ze specialer is dan al die mooie meisjes daar. Ook al is het maar door af en toe te fluisteren dat zij ook mooi is; en dat hij van haar houd ed.

't Ligt er dus maar helemaal aan hoe die het doet, hoevaak die het doet, wat die er mee doet, hoe die tegenover ziglietje is.

Sorry, maar als ik een vriendin heb, staar ik nauwelijks naar anderen; hoe mooi ze ook zijn. Al was het maar gewoon uit respect voor m'n vriendin en ik het ook niet tof zou vinden als zij haar ogen zou uitkijken naar 'n mooie vent.

Maar ja, dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:42
Soezen
Soezen is offline
Ik snap je reactie heel goed. Ik heb dat zelf ook heel snel. Ik weet niet hoe je vriend precies kijkt, en hoe hij daar verder bij doet, maar hij is niet voor niets bij jou. Als je uitgaat, moet je daar maar aan denken, en gewoon denken dat hij van jou is, en van niemand anders.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:15
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
jah... ik kan me hier in wel verplaatsen, ik ben zelf ook heel jaloers, maar het gaat (voor mijn gevoel) nog net niet zo ver dat haar sociale leven door mij kapot gaat.. dat is wel erg.

maar als zij uit gaat, heb ik geen problemen mee, zit dan alleen wel thuis de hele tijd te denken van: "hm...stel dat ze nu dus met iemand anders aan het zoenen is en morgen weer heel blij hier naartoe komt?" maar vriendinnen van haar hebben al gezegd dat ze echt niet zo is... ga ik dan maar van uit

-DaFrostyOne
Oud 21-10-2003, 08:55
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
kijken kijken

niet aankomen

dan is tog alles goed

ik snap je verhaal eigenlijk niet
Oud 21-10-2003, 09:28
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
barbelle schreef op 18-10-2003 @ 14:06:
Zucht...die kerels hier begrijpen er ook weer geen reet van he?
Een man mag best naar mooie meisjes kijken...zolang ik er maar niet bij ben! Als je uitgaat met je vriendin, ga je niet naar andere meisjes staan kijken...dat doe je maar mooi als je met je vrienden uitgaat!
Dat vind ik dus ook en dit heb ik ook mn mijn vriendje afgesproken. omdat we het beide niet leuk vonden als we zaten van "woow mooi meisje/jongen' dus we houden ons gewoon in..
scheelt heel wat ergenis en verdrietige mensjes
Oud 21-10-2003, 10:27
Aniken
Aniken is offline
Natuurlijk mag mijn vriend naar andere meisjes kijken. Ik kijk toch ook naar andere mannen? En echt niet omdat ik ze hebben wil, ofzo. Ik heb hem, ik wil niemand anders, en dat weet 'ie. (Mag aannemen dat dat andersom ook zo is )

Ik zou me pas zorgen gaan maken als hij meer aandacht heeft voor die meisjes als voor jou. Want DAT zou ik zelf ook niet goedkeuren. Maar zolang hij aan het einde van de avond nog altijd met JOU mee naar huis gaat.. Big deal.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:08
Sade
Sade is offline
Ik kijk meer naar mooie mannen dan hij naar meisjes
Oud 21-10-2003, 17:05
Gothic
Gothic is offline
niet meer meegaan... heel simpel
Oud 24-10-2003, 18:28
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
Citaat:
aansteker schreef op 18-10-2003 @ 13:49:
Hij mag toch wel gewoon naar een mooi meisje kijken als hij die ziet ? Zolang hij er maar niks mee doet...
wat mijn vader altijd zegt, je mag onderweg honger krijgen als je maar thuis komt eten
Oud 24-10-2003, 18:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GND86 schreef op 21-10-2003 @ 17:08:
Ik kijk meer naar mooie mannen dan hij naar meisjes

Waarom zou je d'r druk om maken, het is niet alsof alle andere mensen opeens lelijk worden als je een relatie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 19:09
Verwijderd
ik heb ook een vriend en ik kijk ook nog gewoon rond hoor... betekent niet dat ik meteen blind ben als ik een vriend heb. Geld ook voor hem, nah k als hij wat te veel en te vaak kijkt wordt het wat te eh... niet leuk. Staart hij echt of kijkt hij gewoon rond?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 21:09
Sade
Sade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 19:35:

Waarom zou je d'r druk om maken, het is niet alsof alle andere mensen opeens lelijk worden als je een relatie krijgt.
Jij snapt het
Oud 24-10-2003, 22:00
Verwijderd
ik heb gister ervaren dat je beter niet kunt uitgaan als je een relatie hebt... wat een verleidingen zeg!!! maar ik heb me overigens heel netjes gedragen hoor

Misschien kunnen je iets anders gaan doen ipv uitgaan, een keer uit eten, naar de bios, winkelen, naar een museum or whatever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten