1 groen gewas dat het begroeide oppervlak van weiden vormt en dat bestaat uit verschillende soorten van de familie Gramineae
2 een of meer planten van de familie Gramineae, die hun zaad op de wind verspreiden [o.a. ook graan]
Queen Klazina Wok schreef op 24-10-2003 @ 22:06: lang geleden, lauw is passé...
maar wie is hillary duff? ik ken wel damien duff
Hillary Duff speelt de hoofdrol in Lizzie Mcguire, zo'n 'schattige' 'meisjes-serie'. Ze had ook laatst een film uitgebracht, en nu blijkt ze ook dus te willen zingen. Kan ze niet (ik ben doodgegooid met de cd door mn zusje) maar goed....
Cait schreef op 24-10-2003 @ 22:51: Hillary Duff speelt de hoofdrol in Lizzie Mcguire, zo'n 'schattige' 'meisjes-serie'. Ze had ook laatst een film uitgebracht, en nu blijkt ze ook dus te willen zingen. Kan ze niet (ik ben doodgegooid met de cd door mn zusje) maar goed....
Cait schreef op 24-10-2003 @ 22:51: Hillary Duff speelt de hoofdrol in Lizzie Mcguire, zo'n 'schattige' 'meisjes-serie'. Ze had ook laatst een film uitgebracht, en nu blijkt ze ook dus te willen zingen. Kan ze niet (ik ben doodgegooid met de cd door mn zusje) maar goed....
ow die van die serie met die kleine getekende stukjes erdoorheen... zal wel een klassenummer zijn