Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kun jij gedachten lezen? Je ouders hebben misschien wel door gehad dat er iets was, alleen wat precies, dat kunnen ze niet zien. Of bedoel je dat je wel wat gezegd hebt (behalve dat je buikpijn had), omdat je zegt 'ze wouden me niet geloven'?
Ik denk dat het belangrijk is dat je er juist met je ouders over praat. Je hoort dan ook hun kant van het verhaal en misschien kijk je er dan wel anders tegen aan. Misschien ook niet, maar dan hoef je je er zelf iig niet schuldig over te voelen. Verder kan je niet verwachten dat iedere reactie die gegeven wordt precies in jouw straatje past. De mensen die hier reageren kennen niet je hele verhaal en dat kun je ze niet kwalijk nemen. Gothic geeft een reactie met de informatie die ze heeft, de informatie die jij gegeven hebt en die reactie is echt niet bedoeld om jou te kwetsen of wat dan ook. Misschien zou je zo af en toe eens wat leestekens in je post kunnen gebruiken, voor de duidelijkheid? |
![]() |
||
Citaat:
ik bedoelde het ook niet verkeerd op gothic mss klonk het niet zo vriendelijk , als dit het geval is dan spijt het me. en drm dat ik me later ook verduidelijkte, ik bedoelde het echt niet verkeerd hoor. en ik aprecieer haar post echt wel en ik heb al gezegd dat ik het gewoon zei om te verduidelijken als reactie op haar post. het spijt me als het verkeerd over kwam. sorry .
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |