Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als Ajax supporter hoop je natuurlijk altijd dat tegenstanders uitgeschakeld worden ![]()
||
Citaat:
En ik vind dat ie een ster is weet ook heel Nederland en ik vind best dat hij dat mag zeggen. V/d Vaart zegt ook wel dat hij een voorbeeld is van kleine kinderen
|
![]() |
Ach je mag vinden van mij wat jij wil, en ik zeg ook niet dat wat van Van der Vaart zegt goed is (heb het niet zelf gehoord maar dat is nu buiten zake) elke speler die zoiets zegt is verkeerd bezig. Als ik trainer zou zijn zou ik die speler gelijk even wijzen dat ie nix meer is dan een ander
|
Waar gaat het toch heen met deze wereld
![]() Maakt me echt nix uit om wat voor speler het zou zijn. Het is compleet kansloos.
|
Nu wil ik eerst weten of dit daadwerkelijk met de voetballer Kezman heeft te maken of alleen maar dat ie bekent is en de ontvoerder er waarschijnlijk veel geld voor kon krijgen?
Want persoonlijk denk ik dat de man die dit gepland had niks te doen heeft met het voetbal.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hij is gewoon n ster (juh, hint hint ![]()
|
Jezus, dat er toch nog zulke mensen als nr9 bestaan...
Die heeft het nog niet begrepen. Of wíl het niet begrijpen... Hoe dan ook, het is gewoon een steeds rotter wordende wereld Eerst dreigbrieven, nu gaan die mafkezen over tot daden...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik kan zn arogantie ook niet uitstaan, maar dat wil niet zeggen dat ik hem haat of niet respecteer. Davids was bij Ajax ook arogant net als bogarde en seedorf... Toen hoorde ik je het argument niet geven dat hij arogant was. Laat staan dat je wilde dat hij ontvoerd werd. Je wil dat Ajax kan winnen op basis van sportief aspect en dus niet doordat de tegenstander blessures krijgt etc etc. Ik hoop stiekem wel dat zijn rode kaart blijft staan, maar dat mag wel vind ik ![]() Beetje zielig hoor dat je het echt serieus meent
||
Citaat:
Hoe zou je t vinden als Louis van Gaal was ontvoerd toen ie Ajax zo goed aan de top hield? Hij's ook arrogant.
||
Citaat:
![]() Nou, men denkt dus dat t doen is wb losgeld. Maar hoe ik er ook over nadenk, vraag ik me af waarom je iemand zou moeten kidnappen. Tsja, voor losgeld, maar waarom Kezman dan? Hij heeft ooit voor Partizan Belgrade gespeeld. Misschien dat t een smerig zaakje is vanuit Red Star Belgrade. Maar of ik t zo ver moet gaan zoeken?
||
Citaat:
wat een slechte voetballer..... ![]()
||
Citaat:
Het is wel zo dat hoe verder je naar het Oosten gaat hoe corrupter het wordt. Ik denk allang dat we blij mogen zijn dat het geen Jood is (en dan bedoel ik de echte joden uit Israel) want dan weet ik zeker dat het dikke trammelant was geworden. Dan had heel Nederland op z'n kop gestaan en gedacht dat het ajaxsupporter zou zijn geweest.
||
Citaat:
Dat is een discussie natuurlijk die hier verder los van staat, maar we zijn het er wel mee eens dat het absoluut niet kan, ookal was het geen Kezman maar een andere onbekend persoon.
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou. Partizan en Red Star zijn vergelijkbaar met Ajax en Feyenoord: aartsrivalen dus. Als je daarbij bedenkt dat Red Star erg populair was (en is) bij gasten als Zeljko Raznatovic (oftewel: Arkan) (hij was "hoofd-fan" en had veel invloed). Een aantal supporters van Red Star vormden de paramilitaire organisatie ("Tijgers") waar Arkan de leider was. Nouja, Arkan is dood (geliquideerd), maar z'n aanhangers zullen er nog wel zijn. En misschien omdat Mateja dus bij Partizan heeft gespeeld, dat dit een wraak-actietje was of gewoon om losgeld te krijgen van iemand van Partizan. Hoewel ik eigenlijk niet weet van enige lugubere zaakjes rondom Partizan. Van Red Star is dat wel zo'n beetje algemeen bekend ![]()
|
Bedankt voor de informatie
![]() Maar als het zover zou gaan dan zouden denk ik weinig voetballers uit dat soort landen (ook zuid amerikaanse landen) denk ik elke dag met angst over straat moeten gaan lopen en 24uur bewaking hebben. Ik hoop niet dat het ooit zover zal komen en denk ook eerlijk gezegd niet dat het zo ver komt. Ik denk idd dat je nu iets wat te ver zoekt althans laten we het hopen!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
o man jij bent zielig ![]() Denk je echt dat zo'n ontvoering maar 2 weekjes gaat duren? Of dat zijn medespelers willen voetballen als je teammaat dood kan zijn? ![]()
||
Citaat:
Arkan, is dat niet die lekker zanger met die leuke liedjes...? ![]() ![]()
|
Diegene die van plan was Kezman te ontvoeren is gewoon ziek in de kop en moesten ze opsluiten. Het is ook al niet normaal dat die gast nu moet gaan voetballen, winkelen en leven als een gevangenen of topcrimineel die 24 uur per dag bewaakt moet worden. Dit gaat echt te ver ondanks dat ik Kezman niet zo moet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bootvluchtelingen hookee | 59 | 15-05-2009 14:25 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Chaos vliegverkeer door terreuralarm; politie Londen verijdelt terreurplan Gatara | 90 | 29-08-2006 15:52 | |
Vrije tijd |
3 van de Ajax-relschoppers aangegeven, nooit meer in de ArenA Verwijderd | 134 | 08-05-2004 17:55 | |
Nieuws uit Moskou Sweet_Hadar | 7 | 21-04-2003 12:44 |