Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Huisje boompje beestje mensjens die veel blowen en zichzelf ontzettend stoer vinden en daarnaast veel hardcore luisteren.
Als een kledingstuk geen merkje bevat, dan maar liever niet en alles draaid om je image. 'k denk niet dat het echt positief is. En al helemaal niet voor mijn, mentaal zwakbegaafde neef
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-04-2002 om 13:56. |
![]() |
|
![]() |
op zich fijn natuurlijk dat je neef vrienden heeft gevonden, alleen jammer dat het zulke mensen zijn, echt mensen waar ik liever niet mee om zou gaan , als ik dat zo lees...........ik zou zeggen: als ze echt zo rot tegen je doen, probeer ze dan gewoon zoveel mogelijk te vermijden, je kan er verder weinig tegen doen denk ik. en als jouw neef zich prettig voelt in gezelschap van hen dan kan je er echt helemaal niks tegen doen...ik bedoel, de vriendjes van mn broertje zijn ook vreselijk maar daar luistert ie ook niet naar ( soort zoekt soort in zijn geval)
wat ik probeer te zeggen is dat je hem niet kunt verbieden met deze mensen om te gaan, dus zul je ze moeten accepteren, maar dat hoeft niet te betekenen dat je dr gezellig bij moet gaan zitte. ga ze gewoon uit de weg. maar inderdaad, zoals Iotje zei; hou het een beetje in de gaten |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Psychologie |
claimen/verlatingsangst-achtig... graag tips? yayminay | 5 | 31-03-2009 22:33 | |
Liefde & Relatie |
help, ik claim! yayminay | 2 | 08-03-2009 17:49 | |
Liefde & Relatie |
Vriend claimen niem | 30 | 05-10-2005 23:40 | |
Lifestyle |
y0! Waarmee heb jij je tijd verpest vandaag? Verwijderd | 500 | 20-12-2004 22:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel V) Verwijderd | 496 | 13-12-2004 16:30 |