Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedankt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus veel zou er niet voor moeten gebeuren, behalve 1 ding en dat is ervoor zorgen dat je als leraar geen vraag krijgt dat je zelf niet weet, en dat zal vast wel iedere leraar overkomen lol. Maar ik denk dat ik met mijn redelijke kennis van Engels wel red in Japan, als die mensen die er nauwelijks wat van kunnen... zich kunnen redden dan zou ik het ook moeten kunnen ![]() ![]() ![]() Eigenlijk moet ik dan ook wel basis Japans leren, ach ja ik kijk Anime dus ik leer al wat Japans ![]() Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 11:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik denk wel dat je beter in Japan zou moeten wonen wil je echt de taal beetje leren want met boeken alleen duurt het langer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder boeken kopen want een opleiding volgen heeft niet altijd veel nut, want je betaald je dan scheel aan onzinnige dingen zoals biologie dat je dan uiteindelijk niet nodig hebt tijdens het Engels lesgeven, en leraren hulp kan door mensen op internet vervangen worden of door internet zelf ![]() Dus het zou wel moeten lukken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je particulier leert en gewoon zelf thuis doet of dat je bij de persoon zelf thuis komt, dan iedergeval niet lijkt mij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus ze hebben iedergeval basis kennis, een vriend van mij kan bijna geen Japans en hij heeft 1 jaar in Japan gewoond zonder echte moeilijkheden, ze spreken daar niet SUPER Engels maar ook niet heel slecht, ze begrijpen je vaak wel. Dan is Japans natuurlijk mooi meegenomen, en je hebt altijd nog pocket vertaal machine's die het nog redelijk kunnen vertalen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik ben een harde werker (dat heb ik gemerkt toen ik bij een supermarkt werkte) ik werk hard, harder dan andere mensen en ik streef ervoor om het goed te doen en zo snel mogelijk. (daarmee bedoel ik mee dat ik dus niet elke keer ga praten met mensen en dus tijd verspeel dus niet dat ik alles half-assed doe XD) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je wat boeken in wilt zien, kan ik je wat titels geven... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben liever rond mijn 22e al in Japan, want ik heb een vaag voorgevoel dat ik niet zo superoud ga worden dus ik zou liever nog wat jaren in Japan willen doorbrengen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je leerling zelf bent dan zeuren leraren over je als je geen vrienden maakt met andere leerlingen enzo (mbo / hbo zal dat wel minder zijn) maar dan willen ze wel allemaal kennis met je maken enzo, ben ik niet echt een liefhebber van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij houdt dus meer van zelfstudie?
Dan is LVO* Engels via de LOI misschien wat voor jou. Je krijgt alle informatie over wat je precies moet doen thuisgestuurd en je mag het zelf maken. Meestal is het eindproduct een portfolio (verslag), maar je moet ook zo nu en dan een tentamen maken, vooral voor de echte kennismodules. Ook moet je via internet samenwerken met medestudenten en eens in de zoveel tijd (elke maand geloof ik) moet je een dagje college volgen. Ook moet je stage lopen, 32 weken in de totale studie. De LOI doet het in samenwerking met hogeschool Windesheim, dus collegedagen zijn in Zwolle. Het is nog steeds een vierjarige opleiding, alhoewel het theoretisch mogelijk is dat je het sneller doet. Meer informatie * Lerarenopleiding Voortgezet Onderwijs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Baggerinstelling? hmmm dat zal ook echt als ik iedergeval 1 keer in Japan willen geweest te zijn in mijn leven en eigenlijk daar ook begraven wil worden.... zo'n instelling heeft iemand die een baggerinstelling heeft niet. het is geen overhaasde beslissing want ik heb hier al langer aan gedacht (1.5 jaar lang) dus dat kan je het niet echt noemen ^^;; |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
particulier kan tevens wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af wie er Engelse les gaat volgen bij een jong persoon zonder opleiding en zonder diploma...maar goed, dat is mijn idee. ![]() Ik denk dat je er veel te simpel over denkt...lesgeven is heel wat meer dan alleen een boekje doorwerken. Als het zo werkte hadden die mensen jou daar niet nodig, dan konden ze immers ook zelf wel een boekje doorwerken (wat jij zelf dus wilt en anderen ook wilt laten doen -> waarom hebben ze jou dan nodig? jij denkt het toch ook zelfstandig te kunnen, waarom zij dan niet?). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() als je goedkoper aanbied en goed les geeft is er niks aan de hand, en zoals in de eerste reactie ... als die persoon alleen mavo heeft dan heeft hij geen leraar opleiding gevolgt. Besides niet iedereen kijkt naar diploma ofzo als je les geeft (particulier) als je advertenties zet dat je Engels les geeft dan denken ze daar niet aan. Geen leeftijddiscriminatie A.U.B. ![]() staat in de regels geen discriminatie ^_^ |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, als je vind dat iedereen hier uit z'n nek lult, dan vertrek je morgen toch naar Japan en dan probeer je het uit? Misschien kan je hier over een jaar dan nog eens komen vertellen hoe het gaat? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ikzelf zou er niet zo aan denken, maar je kan altijd nog proeflessen geven zodat ze kunnen beoordelen of je goed genoeg bent ![]() Citaat:
Voortaan beter lezen voordat je ZELF ook echt vaag uit je nek lult. Dit deel van het forum is om vragen te stellen over opleidingen en met zulke opmerkingen help je me niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 18:31. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik bedacht me btw nog een eventuele optie (N.B. ik probeer je dus WEER te helpen), misschien dat je die nog wilt weten? Ik denk alleen dat ook deze optie alleen geldt als je al havo of vwo hebt gedaan. Maar misschien zou je in Japan eens op zoek kunnen gaan naar een (internationale) school waar je een lerarenopleiding Engels kunt volgen? Dan doe je een opleiding, krijg je een diploma en je zit in Japan. Of misschien LOI doen, maar dan tijdens dat je dat doet al in Japan wonen oid? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wazige gast ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OVER DIE LERARENOPLEIDING INFORMEER IK NU TOCH OOK OF NIET SOMS GAPPIE? |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Je opmerking over 'dat je me voor jouw plezier voor de gek houdt' komt echt volledig uit het niets, net als de opmerking dat ik je probeer te beledigen of wat dan ook. Hiervoor geldt ook: je kunt beter niet zelf een betekenis aan dingen geven, want ook hier klopt het nl niet. (En dit is niet bedoeld als belediging of wat dan ook, dat is gewoon zoals ik het zie: ik weet zelf nl heel goed hoe ik dingen bedoel en dat is dus niet zoals jij denkt dat ik ze bedoel.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is GEEN mbo opleiding waarmee je docent Engels kunt worden. Als je dus een diploma wilt hebben mbt docent Engels, dan zul je HBO moeten gaan doen. Wil je geen HBO doen, dan kun je dat diploma niet halen. Zo simpel is het. Aan jou de keus wat je gaat doen. Wat je voor de LOI nodig hebt weet ik niet, waarschijnlijk kom je daar snel genoeg achter door even naar hun site te gaan. Beetje eigen initiatief is ook niet verkeerd. Verder lijkt me dat dit topic niet zo heel veel nut meer heeft, het antwoord op je vragen is gegeven. Informatie over de LOI ed kun je op de site van die instellingen heel goed zelf op zoeken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels discussie Renzk | 3 | 06-02-2008 09:20 |