Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 20:10
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ben een simpel consumentje met echter genoeg ervaring om zelf mijn eigen en andermans haar te verven, krullen, etc. Nu wil ik dus ook gebruikmaken van professionele producten, maar dat mag dan dus weer niet. Zo heb ik een site gevonden (www.waxxa.com) waar je van alles kan bestellen, maar dan moet je wel een kapperszaak hebben en ingeschreven staan bij de kamer van koophandel. Ik niet dus :-(. Ik mag naar de drogist om daar voor hetzelfde of zelfs nog duurdere geld spullen van (veel in mijn ogen) mindere kwaliteit te kopen. Hetzelfde met cosmetica trouwens. De enige oplossing die ik nog heb kunnen vinden is alles via de kapper te regelen. Ze hebben daar wel wat shampoo's enzo, maar a: die zijn uiteraard weer veel duurder dan dat je ze rechtstreeks via de fabrikant koopt, en b: ze hebben lang niet alles wat ik wil (zoals speciale fohns, vloeipapiertjes, krultangetjes), en c: wat is dat nou toch voor een gedoe! Moeten zij $%^**$#$ voor mij gaan lopen bestellen en moet ik later weer langskomen om alles op te halen en via hen (voor een als ik niet overtuigend overkom hogere prijs) te kopen.
Kan t niet simpeler? Of kent iemand misschien wel een site waar je professionele producten (haar en cosmetica/make-up) kunt kopen? Of als je dan toch wat in moet vullen ze niet eens letten op wat je voor naam je voor je zaak invult?
Want ik vind dit heel gemeen.
Oud 27-10-2003, 20:26
PV
PV is offline
ik vind t niet gemeen, als elke individu even gemakkelijk veel goedkoper aan die spullen kan kopen lopen de klanten weg bij de drogist. lijkt me een prima regeling dat het alleen kan als je kan bewijzen dat je een kapperszaak hebt e.d.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 20:43
Balance
Balance is offline
dat is met elk product zo.
alle bedrijven kopen bij groothandels waar het veel goedkoper is of rechtstreeks van de fabrieken.
winkels enzo moeten ook ergens van bestaan. Als zij voor dezelfde prijs inkochten als verkochten, dan konden ze natuurlijk direct verdwijnen.
lijkt me dan ook vrij logisch dat particulieren niet bij die groothandels en fabrieken kunnen kopen.

Regels voor berichten