Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat doe ik dat mens daar niet aan. Ze was echt kwaad, en ik ook en dan zeg ik wel eens dingen die ik beter niet zou kunnen zeggen. Maar ik kan ook niet echt uitleggen waarom ik nu wel gemotiveerd ben ofzo en dat wil ze hoe dan ook weten dus...
Hoop dat die vertrouwenspersoon morgen op school is dan zoek ik haar dan even op en dat heb misschien volgende week nog een afspraak met haar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
waarom hoor ik eigenlijk zo vaak negatieve dingen over jeugdzorg?!! ze zullen toch best goed zijn, anders ging niemand er meer heen, en was dat ondertussen wel opgeheven?!
anyway, ik heb dus met een vertrouwenspersoon gepraat, die vind dak naar jeugdzorg moet gaan, ze zegt ook dat ze evt. wel met me mee wilt daarnaartoe... maar dat laatste weet ik nog zo net niet, das zo duf.... xxx
|
![]() |
mijn vriendin die zat daar ook gedwongen maar die heeft er heelveel aan gehad. Ik had vrij weinig zin om daar gedwongen te gaan zitten. En ja, die telefoon gesprekken die ik heb gehad met hun waren niet echt je van het.
@eend ze mogen het dan wel niet laten meewegen maar het blijven mensen, en op de een of andere manier onthouden die vooral slechte/negatieve ervaringen |
![]() |
|
Verwijderd
|
je kunt het eerst bij een leraar of een vertrouwenspersoon van je school proberen (of schoolarts.). Maar als die je niet kan helpen stuurt hij je toch door waarschijnlijk (dat was bij mij tenminste).
Ik vond Jeugdzorg wel goed alleen het lag aan mij dat ik me er op het laatst niet meer voor inzette (iemand leren kennen die me beter hielp). En als je nu wel wilt, kun je dat toch zeggen? Vraag desnoods om een andere hulpverleenster...Maar GGZ is volgens mij ook wel goed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hulp gevraagd: religieuze bijeenkomsten Praatpaal.net | 10 | 10-12-2004 14:01 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
11 tips om beter met je depressie om te gaan Snippie | 44 | 19-01-2003 19:38 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |