| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
De Ramadan zal maar in juni vallen en dan zit je als moslim wetenschapper op Antartica. Mag je een maand niet eten
|
|
||
|
Citaat:
Het is daar dan namelijk poolnacht: een half jaar geen zon.Je bedoelt waarschijnlijk Arctica: de Noordpool.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik bedoelde natuurlijk december. Bij mijn weten zitten er namelijk geen grote kuddes wetenschappers op de Noordpool
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Kvind het wel goed
zo krijgen de nederlanders ten minste een beeld van ramadan en hoef ik niet de hele dag vragen te beantwoorden ![]() En dit zorgt erook voor dat de nederlanders meer respect voor ons moslims krijgen en dat we weer een keertje niet negatief in het nieuws zijn
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik heb veel respect voor moslims die aan de ramadan doen.
De hele dag niets eten (sommige drinken zelfs niets), daar zou ik de discipline niet voor kunnen opbrengen. Nu is het wel herfst, dus laat licht en vroeg donker, maar toch...als ik langs een snackbar/een shoarmatent/de Pizza-Hut/wat dan ook loop, krijg ik altijd spontaan trek.![]() Het zal toch maar ramadan zijn in juni/juli
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 21:44. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 13:45 | |