Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 15:07
Verwijderd
Speelt internet een grote rol in jouw leven?

Heb je bijvoorbeeld veel mensen leren kennen door internet, en ben je daardoor drastisch veranderd?

Ben je je anders gaan gedragen door internet? Ben je bijvoorbeeld opener geworden door bepaalde dingen? Heb je herkenning gevonden in andere mensen?

Is je levensstijl erdoor veranderd? Zie je weleens dingen online, en neem je ze dan over, omdat je het ook leuk vindt? Of zie je juist wat je helemaal niet wilt zijn, en probeer je daarom zo niet te zijn?
Heb je jezelf meer kunnen ontplooien, omdat je een hoop ziet en leert door het world wide web, of misschien alleen door het forum al?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 15:12
Verwijderd
Probeer je nu geforceerd boeiende topics te openen omdat je fb bent. want dat lijkt namelijk
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:15
Gwen.
Gwen. is offline
Nee, het is de tijd van de golden oldies!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 26-10-2003 @ 16:12:
Probeer je nu geforceerd boeiende topics te openen omdat je fb bent. want dat lijkt namelijk
Ik krijg commentaar en ik doe er wat mee. Het is ook nooit goed
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:02
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Bij dit soort onderwerpen vraag ik me altijd af of men nou niet meer het forum bedoelt dan het medium internet(aangezien het in feite een onbeperkt medium is)

1. Speelt internet een grote rol in jouw leven?
2. Heb je bijvoorbeeld veel mensen leren kennen door internet, en ben je daardoor drastisch veranderd?
3. Ben je je anders gaan gedragen door internet?
4.Ben je bijvoorbeeld opener geworden door bepaalde dingen? 5. Heb je herkenning gevonden in andere mensen?
6. Is je levensstijl erdoor veranderd?
7. Zie je weleens dingen online, en neem je ze dan over, omdat je het ook leuk vindt?
8. Of zie je juist wat je helemaal niet wilt zijn, en probeer je daarom zo niet te zijn?
9.Heb je jezelf meer kunnen ontplooien, omdat je een hoop ziet en leert door het world wide web, of misschien alleen door het forum al?

1. Mwuah, gemak dient de mens.
2. Als je bedoelt of ik mensen heb leren kennen via internet en ze daarna ook in real life heb leren kennen dan is het antwoordt nee.
3. Nee
4. Nee dus.
5. Mjah, maar dan doel ik eigenlijk alleen op t forum.
6. Nee.
7. Ja.
8. ook.
9. Ja, op informatief gebied heb ik t dan over, niet op geestelijk of persoonlijk gebied.
Oud 26-10-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 26-10-2003 @ 16:16:
Ik krijg commentaar en ik doe er wat mee.

Urm ja het heeft wel degelijk invloed. Zonder internet zou ik 'n behoorlijk aantal interessante mensen die ik nu ken, niet kennen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:24
rodina
rodina is offline
Lang leven de kantine.

En ja internet is wel belangrijk maar ik kan ook goed zonder.
Oud 26-10-2003, 16:27
Verwijderd
Ik zal zelf ook even antwoorden.

Internet speelt een behoorlijke rol in mijn leven.
Vooral vanwege de mensen en muziek die ik erdoor heb leren kennen. Voornamelijk door het forum, maar ook door livejournal, cu2 en andere sites, kazaa etcetera.

Ik ga veel vaker naar concerten door internet, omdat ik veel mensen heb leren kennen die van dezelfde muziek houden. Ik ken zowieso veel meer mensen door internet. En meer muziek dus

Ik heb niet echt dat ik mezelf meer heb ontplooid ofzo, door internet of het forum oid.
Ik zie wel herkenning in dingen, bijv op Psychologie etc. Dat is dan wel fijn om te lezen.

Ik ben er ook wel door beinvloed. Ik vind meer dingen normaal, accepteer meer dan de gemiddelde mens denk ik. Maar dat kan ook alleen maar positief zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
kwa stijl zie ik wel leuke dingen die ik soms jat. of het is gewoon leuk om mensen te zien die ongeveer een soortgelijke stijl hebben als je in je omgeving bijna nooit zo iemand tegenkomt. en ik heb veel goeie muziek leren kennen.

kwa mensen.. mwah. met de meesten die ik ge-meet heb heb ik inmiddels al weer contact verloren of het bestaat uit zo af en toe msn-en.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:54
annetjuh
annetjuh is offline
internet.
Neej niet echt.
Zit er de laatste tijd ook niet vaak achter.
Bijna alleen op zondag. Andere dagen heb ik geen tijd.
Shame on me.

Maar chatten is wel gezellig met vrienden dan. Met andere mensen doe niet tot nauwelijks.
Oud 26-10-2003, 17:59
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Internet heeft mij echt gemaakt tot wie ik ben Nouja, heeft echt een grote rol erin gespeeld

Het is bijna mn leven, sociale contacten onderhoud ik grotendeels over internet, ik bekijk wat ik leuk vind, ik heb mn muzieksmaak ontwikkelt hierdoor, nouja eigenlijk gewoon alles
Was niet naar lowlands geweest als ik geen bandjes via internet had leren kennen en de mensen niet had leren kennen
Grootste gedeelte van mijn vrije tijd zit ik op internet, vind het ook heerlijk om gewoon te snuffelen

En volgens mij ben ik ook dankzij internet achter een van de grootste problemen in mijn leven gekomen, waarschijnlijk dan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 18:56
Lady_Q
Lady_Q is offline
Nouw, ik besteed toch vrij veel tijd aan interne, maar das vooral ontspanning. Het is niet dat als ik ht niet zou hebben ik een heel ander persoon zou zijn. En da's maar goed ook
Oud 26-10-2003, 19:15
funkypunk
funkypunk is offline
internet heeft denk ik het onderwijs wel veranderd...

zelf ben ik niet veranderd, ik weet wel dat je sneller contacten opdoet via internet, maar ja, vroeger zat iedereen niet thuis achter zn computertje en kwam je de mensen op straat tegen.
ik accepteer het gewoon en denk dat het gewoon bij onze cultuur hoort en zoek er verder geen diepere betekenis achter
Oud 26-10-2003, 19:16
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
internet is voor mij de perfecte ontspanning als ik een dag heel veel huiswerk doe, en dan tussendoor wil pauzeren maar me niet wil concentreren in die pauze: dan ga ik lekker lame op scholieren.com posten en MSNen over niets met vrienden en met klasgenoten enzo
Oud 26-10-2003, 19:36
Fog
Fog is offline
ik ken maar 1 iemand van internet en die heeft echt geen dingen aan me veranderd ofzo...

nee als ik geen internet had was ik precies t zelfde als nu....de mensen met wie ik omga spreek ik bijna niet via internet en de meeste muziek die ik buiten de computer om luister is niet eens te downloaden....mn lifestyle ben ik gewoon in gerold door de muziek en mensen die ik leerde kennen een paar jaar terug, ik download wel dingen maar leer ze toch meer kennen via vrienden en gewoon optredens...

internet is bij mij gewoon verveling...de computer staat toch op mn bureau dus als ik met school bezig ben is t wel ff relaxed tussedoor...
Reageren

Regels voor berichten