Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ze voor de lol een keer aangehad...JEZUS! Daar kan je toch niet op lopen man! Je struikelt gewoon over die gigantische punten..damn..
Zo..*uch*.. ik heb gezegd...
||
Citaat:
||
Citaat:
En in ieder geval beter dan al die troep in de gemiddelde schoenenwinkel..
|
![]() |
Ik wou effe een mening kwijt
![]() Ik vind het nogal stom dat die puntschoenen steeds worden afgezeken. Smaken verschillen nou eenmaal de 1 loopt met puntschoenen en de ander loopt met afgetrapte kistjes. De mensen met afgetrapte kistjes vinden het niet leuk als die door een menigte worden afgezeken en mensen met puntschoenen idem. O o wat een lol om andere mensen uit te lachen of af te zeiken omdat ze een kledingstuk mooi vinden. Bleegh en het stomme is dat er nog mensen onzeker van worden ook. Ok I have spoken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh ja, lang leve hart van nederland ![]() |
![]() |
|
![]() |
Uitgaande van die foto vraag ik mij af: waarom? Wat is het nut van zoiets boven een gewone schoen? Ik denk niet dat je jezelf met zoiets verkoopt. Ziet het er stoer uit? Zit het prettig? Is het lekker om hiermee iemand tegen z'n reet te schoppen? Aan de andere kant hoeft dat het doel niet te zijn en hoeft het geen doel te hebben. Misschien heeft het geen doel, misschien is het nutteloos.
Disclaimer: Teveel LOTR kijken is niet goed voor uw geestelijke gesteldheid.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat haat je echt op het gebied van kleding? Verwijderd | 332 | 26-04-2005 13:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
puntschoenen iRoel | 122 | 02-05-2004 18:23 | |
Lifestyle |
De Teensokken-topic Verwijderd | 194 | 25-03-2004 12:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lifestyle |
Puntschoenen, heb jij ze al? Pan Am | 6 | 29-10-2003 06:39 |